Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن آهنی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در دی ماه، هزار و ۷۵۴ بار از واحدهای صنفی بخصوص نانوایی ها توسط بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا بازدید شده و رقم تخلف احراز شده، ۶۳ میلیون و ۹۶۸ هزار و ۵۲۰ ریال است.

وی بیان کرد: در ماه گذشته به ۲۴ گزارش و شکایت مردمی رسیدگی شد و بیشترین تخلف بازاریان به ترتیب درج نشدن قیمت، گرانفروشی، صادر نشدن صورتحساب، عرضه خارج از شبکه و کم فروشی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا گفت: ۵۲ گشت مستقل و ۱۰ گشت مشترک با ادارات در مدت یاد شده از سطح بازار انجام شد و نانوایان بر ممنوعیت استفاده از افزودنی های غیرمجاز نظیر جوش شیرین توجه کنند.

وی از شهروندان و گردشگران خواست، تخلفات اقتصادی را به تلفن ۱۲۴ اداره صنعت، معدن و تجارت یا به شماره ۰۱۳۴۴۸۱۹۷۶۷ واحد بازرسی اتاق اصناف اطلاع دهند.

شهرستان گردشگرپذیر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و حدود ۶ هزار واحد تجاری که اغلب در بازارچه ساحلی آن متمرکز شده، در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

برچسب‌ها آستارا اصناف صمت ستاد تنظیم بازار سازمان تعزیرات حکومتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا اصناف صمت آستارا اصناف صمت ستاد تنظیم بازار سازمان تعزیرات حکومتی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۵۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه

قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : طی روز‌های اخیر نمایندگان تعزیرات حکومتی کرمانشاه به همراه بازرسان جهاد کشاورزی و دامپزشکی به صورت شبانه بازدیدی از محل کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه داشتند.

وی افزود: در این بازدید مقدار ۵۲۶ کیلوگرم سنگ‌دان و ۲۳۵ کیلوگرم گوشت مرغ به صورت ران و سینه بدون تاریخ تولید و انقضا در بسته‌های نایلونی منجمد کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه در این بازرسی بیش از ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ ضبط شد، خاطر نشان کرد: نسبت به حمل، امحاء و معدوم سازی این مقدار لاشه توسط نماینده دامپزشکی اقدام شد.

شاهی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی و… مراتب را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات یا ۱۲۴ صمت اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • خواسته بافندگان فرش دستباف: بی گره‌ها و ربات باف‌ها هویت‌دار شوند
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل