Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، بارش برف در مناطق کوهستانی مازندران از عصر دیروز چهارشنبه آغاز شد و حوالی ظهر امروز به مناطق جلگه ای رسید. هم اکنون در شهرهای ساری مرکز مازندران برف در حال باریدن است و گزارش های دریافتی از بعضی شهرهای شرقی و مرکزی هم حاکی است که بارش این نعمت الهی به آرامی در این مناطق ادامه دارد.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران هم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت که بارش برف در بعضی از مناطق جلگه ای استان که فاصله کمتری با کوه دارند مانند مناطق غربی از صبح شروع شد و اکنون به مناطق مرکزی و شرقی استان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد اسدی با اعلام این که در مناطق کوهستانی هم بارش برف ادامه دارد ، افزود : تاکنون بیشترین میزان بارش برف در سیاه‌بیشه با ۲۸ سانتی متر گزارش شده است.

وی  گفت که در آلاشت هم تا ظهر امروز ۲۶ سانتی متر برف روی زمین نشست ، در کیاسر ۱۸سانتی متر بود ، رینه آمل با ۱۳، کجور ۱۲ و پل‌سفید ۱۰ سانتی متر بیشترین میزان بارش برف را داشتند.

اسدی با بیان اینکه با تداوم شرایط ناپایدار جوی تا اواخر امشب، پیش‌بینی می‌شود بارش برف در مناطق کوهستانی افزایش یابد، افزود : این سامانه سرد بارشی از نیمه‌ شب امشب به تدریج از استان خارج می‌شود و هوای مازندران فردا جمعه و شنبه هفته آینده آفتابی خواهد بود ولی شهروندان شب هنگام کاهش محسوس دما و یخبندان را تجربه می کنند.

معاون هواشناسی مازندران همچنین میزان بارش باران طی ۲۴ ساعت گذشته در استان را مطلوب توصیف کرد و گفت که از روز گذشته تاکنون بیشترین میزان باران در دشت ناز ساری با ۳۱ میلی متر ثبت شد و بابلسر هم ۳۰ میلی متر بارندگی داشت.

اسدی، دمای فعلی شهر ساری را سه درجه سانت گراد بالای صفر اعلام کرد و افزود که این میزان در مقایسه با روز گذشته در چنین ساعتی ۱۰ درجه کاهش نشان می دهد.

برچسب‌ها راهداری زمستانی ساری مازندران بارش برف بارش باران سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: راهداری زمستانی ساری مازندران راهداری زمستانی ساری مازندران بارش برف بارش باران سازمان هواشناسی اخبار کنکور بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۶۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۵ درصدی بارگیری راه آهن لرستان در نخستین ماه سال

تین نیوز

مدیرکل راه آهن لرستان گفت: میزان بارگیری راه آهن لرستان در فروردین ماه امسال به بیش از ۳۵ هزار تن رسید که ۳۵ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، رحمت رحمت نژاد افزود: میزان تن کیلومتر مبدا مقصد طی فروردین ماه سال جاری در اداره کل راه آهن لرستان به ۱۶ میلیون تن رسید که ۳۳ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد کرده است.

رحمت نژاد خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۴۴۵ هزار و ۴۱۹ تن کالا بارگیری شده که در مقایسه با سال ۱۴۰۱ با میزان بارگیری ۳۱۷ هزار و ۳۲۷ تن، رشد ۴۰ درصدی دارد.

به گفته وی در سال ۱۴۰۱ تعداد واگن ها ۵۵۱۸ عدد بود که در سال گذشته ۷۸۲۴ واگن شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل رو اثبات کرد
  • طرح نیمه‌تمام زباله‌سوز ساری به کجا رسید؟
  • افزایش ۳۵ درصدی بارگیری راه آهن لرستان در نخستین ماه سال
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر_ ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد
  • آزادسازی یک هکتار از اراضی ملی بابل