Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@22:15:29 GMT

تلاش فلینی برای رسیدن به هدف بزرگ

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۶۲۲۸

تلاش فلینی برای رسیدن به هدف بزرگ

بابک مرادی امیدوار است در بازی های آینده استقلال مدت زمان بیشتری را در ترکیب تیمش حضور داشته باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال در تبریز نتیجه بسیار خوبی کسب کرد. شاگردان فکری با دست پر از شهر اولین ها بازگشتند و توانستند سه امتیاز حساس را به حساب خود واریز کنند. در این دیدار، بابک مرادی بازیکن جدید استقلالی ها پس از پشت سر گذاشتن ۳۳ روز از ۴ ماه محرومیتی که بخشیده شد، برای دقایقی در ترکیب تیمش به میدان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابک مرادی که به عنوان یکی از نخستین خریدهای مدیران سابق استقلال به این تیم پیوسته، تاکنون نتوانسته مدت زمان زیادی را برای تیمش به میدان برود. او در هفته دوم برای دقایقی کوتاه مقابل فولاد حضور پیدا کرد و در بازی با تراکتور نیز در دقایق پایانی به جای ارسلان مطهری به میدان رفت.

بابک مرادی که این روزها با چهره ای پرانرژی در تمرینات تیمش حضور دارد، از بخشیده شدنش در قضیه شکایت باشگاه ماشین سازی و پایان محرومیتش خوشحال است و امیدوار است در بازی مقابل سایپا مدت زمان بیشتری را برای استقلال به زمین مسابقه برود.

به هر حال هواداران استقلال نیز علاقه مند هستند تا سبک و نوع بازی مرادی را با مدت زمان بیشتری در زمین مسابقه ببینند و باید دید کادرفنی استقلال و در رأس آنها محمود فکری چه زمانی تصمیم می گیرد از مرادی بیشتر استفاده کند. شاید اگر شرایط بازی و نتیجه دیدار مقابل سایپا باب میل فکری باشد، مرادی را زودتر از زمان دیدار مقابل تراکتور و فولاد راهی میدان کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بابک مرادی استقلال تهران بابک مرادی مروان فلینی منچستر یونایتد محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان مهدی طارمی کارلوس کی روش جام جهانی کریستیانو رونالدو بابک مرادی مدت زمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۶۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم از برتری تیمش مقابل پرسپولیس ابراز خوشحالی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدمجتبی حسینی بعد از برتری تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی بسیار خوب و جذابی از آب درآمد. چیزی که خیلی ما را خوشحال کرده، فقط بحث صعود تیم‌مان نیست، چون در جام حذفی تا وقتی قهرمان نشوید سودی برای‌تان ندارد. دو چیز خیلی ما را خوشحال کرده است، اول شکل بازی تیم‌مان است که خیلی شکیل بازی می‌کند و بازیکنان سعی می‌کنند فوتبال خوبی به نمایش بگذارند. دوم هم خوشحالی هواداران و مردم خوب اراک است.

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • جواب شهر راز را در زمان خودش می‌دهیم/تمرکزمان روی صعود به لیگ برتر است
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)
  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!