Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان از پایداری شبکه‌ برق استان خبر داد و گفت: هزار کیلومتر شبکه برق فرسوده گیلان با کابل خودنگه‌دار جایگزین شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، محمد اسماعیل هنرمند صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابتدای امسال در جهت شناسایی نقاط حادثه خیز شبکه توزیع برق گیلان اقدامات موثری انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گیلان خاطرنشان کرد: از جمله این اقدامات می‌توان به اجرای طرح مهم جایگزینی شبکه های فرسوده با کابل خود نگه‌دار و افزایش تاب‌آوری خطوط فشار متوسط اشاره کرد.

هنرمند اظهار داشت: تاکنون هزار کیلومتر شبکه فرسوده در فاز اول با کابل خود نگه‌دار جایگزین شده و همچنین افزایش تاب آوری خطوط فشار متوسط در سراسر گیلان طی 290 مرحله اجرای شده است.

مصرف گاز در استان گیلان 15درصد افزایش یافتمانور بهینه‌سازی و تعمیرات شبکه توزیع برق در گیلان اجرا می‌شودبافت فرسوده گیلان تاب‌آوری کمی در برابر زلزله دارد

وی افزود: با شدت سامانه بارشی و وزش باد شدید در استان طی روزهای اخیر شاهد ناپایداری برق برخی از مشترکین در ارتفاعات گیلان بودیم که بلافاصله تیم‌های عملیاتی به محل اعزام و نسبت به رفع مشکل ناپایداری برق در آن مناطق اقدام کردند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان ابراز داشت: با توجه به شرایط جوی نامساعد و بارش‌های شدید در استان گیلان با اقدامات انجام شده اکنون تمامی شبکه‌های برق استان گیلان از پایداری لازم برخوردار هستند.

وی گفت: چنانچه با شدت گرفتن سامانه بارشی در استان به‌ویژه ارتفاعات مشکلی در پایداری شبکه برق مشترکین به‌وجود آمد مراتب را به ما اطلاع رسانی کنند تا تیم‌های عملیاتی به محل اعزام شده و نسبت به رفع ناپایداری اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گیلان خاطرنشان کرد: 180 تیم عملیاتی در شبکه توزیع برق استان آماده رفع مشکلات احتمالی در شبکه توزیع برق استان هستند.

وی گفت: مشترکین می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت توزیع برق گیلان به آدرس www.gilanpdc.ir نسبت به اعلام ناپایداری و یا خاموشی برق به شرکت توزیع برق استان گیلان اقدام کنند.

انتهای پیام/614/ ع 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت توزیع برق توزیع برق استان برق استان گیلان توزیع برق گیلان شبکه توزیع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۶۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام طرح جایگزینی تاکسی‌های فرسوده با تاکسی برقی کرمان موتور

شرکت کرمان موتور در همکاری با تاکسیرانی شهر تهران، شرایط فروش جک E50A را برای طرح جایگزینی با تاکسی های فرسوده اعلام کرده است.

قیمت قطعی جک E50A توسط کرمان موتور یک میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان اعلام شده است. همچنین در این طرح ۲۵ میلیون تومان تخفیف به رانندگان تاکسی اعطا می شود. پیش پرداخت برای ثبت نام این خودرو ۴۰۰ میلیون تومان (شامل آورده راننده و مبلغ حاصل از اسقاط تاکسی فرسوده) است و شرکت کرمان موتور هم وام ۶۰۰ میلیون تومانی به رانندگان می دهد.

مدت زمان گارانتی 5 سال یا 150 هزار کیلومتر/ باتری 5 سال یا 200 هزار کیلومتر/ ثبت نام از طریق مراجعه متقاضی واجد شرایط به سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی /خودرو مذکور با بیمه بدنه واگذار می گردد.

مشخصات فنی:

حداکثر قدرت (كيلو وات): 142
حداکثر گشتاور : 340 نیوتن متر
شتاب صفر تا 100 : 7/6 ثانیه
مسافت قابل پیمایش:  402 كيلومتر .
حداکثر ظرفیت کل باتری : 50/1 كيلو وات ساعت
مدت زمان شارژ باتری (15) الی 100 درصد در حالت 8/5AC ساعت
مدت زمان شارژ باتری 30 الی 80 درصد در حالت DC 48 دقیقه
فرمان برقی

 

دیگر خبرها

  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • شبکه‌های توزیع آب ایلام فرسوده است
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • قطعی گاز منطقه‌ای در رشت
  • سرقت بیش از ۸۰ کیلومتر کابل برق در سراوان
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان
  • کنتورهای هوشمند موجب صرفه جویی برق شدند
  • آغاز ثبت‌نام طرح جایگزینی تاکسی‌های فرسوده با تاکسی برقی کرمان موتور