Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@03:27:43 GMT

معاون اسبق «جهادکشاورزی» کرمانشاه دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۶۸۱۵

معاون اسبق «جهادکشاورزی» کرمانشاه دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، شب گذشته (یکم بهمن ماه) معاون اسبق جهاد کشاورزی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شد. برخی از منابع علت دستگیری این فرد را عدم مدیریت لازم در توزیع نهاده‌های دامی عنوان کرده‌اند که البته این ادعا از سوی مسئولان ذی صلاح تائید یا تکذیب نشده است.

لازم به ذکر است که این مسئول، چندی پیش توسط رئیس سازمان جهادکشاورزی استان برکنار شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین روز گذشته، بازرس سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز توسط نهادهای امنیتی دستگیر شده بود. بنابر اعلام منابع آگاه، علت دستگیری این فرد، دریافت رشوه بوده است.

به نظر می‌رسد پس از سفر رئیس قوه قضائیه به استان کرمانشاه نظارت‌ها تشدید شده و نهادهای امنیتی و قضایی با شدت بیشتری در حال رسیدگی به تخلفات مسئولان استان هستند.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: کشاورزی کرمانشاه جهاد خبرگزاری فارس امام زمان عج جهاد کشاورزی معاون دستگیری سازمان صمت بازرس قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۶۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود

رضا کریمی، معاون توسعه کتابخوانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در ارائه مشخصات کلی کتابخانه‌های سیار استان، گفت : در استان، سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود، داریم.

وی منابع کتابخانه شهدای گمنام را ۴ هزار و ۸۷ نسخه اعلام کرد و گفت: کتابخانه سیار شهدای گمنام ۵۵۰ نفر عضو با کارت عضویت فعال دارد که براساس برنامه زمانبندی شده به هشت روستای شهرستان خدمات ارائه می‌دهد.

معاون توسعه کتابخوانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: کتابخانه شهدای بازی‌دراز با ۴ هزار و ۴۱۱ نسخه کتاب و نشریه و ۵۳۹ نفر عضو به هشت روستا و عشایر مستقر در حومه شهرستان خدمات‌رسانی می‌کند.

وی با بیان اینکه کتابخانه پیک دانایی جوانرود ۲ هزار و ۸۳ نسخع منابع دارد، افزود: این کتابخانه با ۱۶۹ عضو فعال به ۵ روستا خدمات ارائه می‌دهد که فعلا به دلیل استعفای کتابدار آن تا زمان جذب نیروی جدید، فعالیتی ندارد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • رفع نواقص پروژه بیمارستان بهارستان به خوبی پیش رفته است
  • تصاویر انتقام رئیس‌جمهور فرانسه از ستاره آفریقایی بعد از لایی خوردن | امشب را در فرانسه نمان!
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به تایلند
  • همکاری های دوجانبه کانونهای خدمت رضوی استان و سازمان جهادکشاورزی استان یزد
  • آمادگی ذخیره‌سازی مرغ مازاد در لرستان وجود دارد
  • انجام طرح نوبت اول واکسیناسیون فلج اطفال برای ۶۱۱ کودک زیر ۵ سال
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود
  • مجلس گزارش تفحص از وزارت جهادکشاورزی را به قوه قضاییه ارجاع کرد