Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد جعفر منتظری ظهر پنج‌شنبه در حاشیه بازدید از مرکز دادسرا و انقلاب عمومی سمنان در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه اتهام وزیر ارتباطات صرفاً نبستن اینستاگرام نبوده است، ابراز داشت: اتهامات متعددی متوجه وزیر ارتباطات بود که این صرف اتهام است و شاید قرار به منع تعقیب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه هر فردی در مظن اتهام باشند باید در دادسرا حاضر و پاسخ دهد، افزود: احضار برخی از مسئولان پیرو برخی از گزارش‌های قبلی نسبت به تخلفات صورت گرفته بود.

دادستان کل کشور بابیان اینکه در نامه‌ها به‌صورت کتبی بسته شدن اینستاگرام به وزیر ارتباطات اعلام‌شده است، ابراز داشت: قانون و مصوبات شورای عالی فضای مجازی و مرکز ملی هم نیز اجرای بخش‌نامه را مکلف کرده است.

منتظری بابیان اینکه آذری جهرمی طبق قانون برای پاسخگویی به دادسرای تهران دعوت شد، اضافه کرد: کمی در فضای مجازی نسبت به اتهام ایشان بی‌انصافی شده بود و آن را صرفاً مسدود کردن اینستاگرام نسبت دادند که به این موضوع رسیدگی شد.

کد خبر 5127539

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری استان سمنان دادستانی کل کشور قوه قضاییه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ویروس کرونا بارش برف شیراز کرمانشاه آمار کرونا گرگان شهرکرد شهرستان کرج شیوع کرونا بوشهر ایام فاطمیه عکس استانها عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س شهادت حضرت زهرا س وزیر ارتباطات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۷۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضایی منطقه هستیم / ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد+ فیلم

وزیر ارتباطات تاکید کرد: ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد و در حال حاضر مشتریانی در سطح دنیا برای این نوع ماهواره‌ها وجود دارد.

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: با تلاش‌های جهادگرانه متخصصان ایرانی، در افق برنامه ۱۰ ساله صنعت فضایی کشور، شاهد خودکفایی و تبدیل شدن ایران به قطب فضایی منطقه خواهیم بود.

وی افزود: با وجود تثبیت فناوری‌ها در برخی حوزه‌ها، تمرکز اصلی بر بازاریابی خدمات فضایی ایران در سطح جهانی، به خصوص در زمینه پرتابگر‌های سبک و ماهواره‌های کوچک است.

زارع پور اظهار داشت : ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد و در حال حاضر مشتریانی در سطح دنیا برای این نوع ماهواره‌ها وجود دارد.

وی افزود: برای رسیدن به خودکفایی کامل و چرخش خودجوش صنعت فضایی، نیازمند سرمایه گذاری در زمینه‌های مختلف این حوزه هستیم.

وزیر ارتباطات تاکید کرد :  جمهوری اسلامی ایران با برگزاری نمایشگاه‌ها و رویداد‌های فضایی، به دنبال جذب شرکای بین‌المللی و توسعه همکاری‌ها در این زمینه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یک سرباز آمریکایی در روسیه به اتهام دزدی بازداشت شد
  • روسیه سفرای انگلیس و فرانسه را احضار کرد
  • زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضایی منطقه هستیم
  • زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضایی منطقه هستیم / ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد+ فیلم
  • صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
  • به دلیل اتهام جنجالی: شکایت فارست از گری نویل
  • جدیدترین و جذاب ترین قابلیت‌های استوری اینستاگرام
  • جدیدترین و جذاب ترین قابلیت‌های استوری اینستاگرام | عکس
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • عکس معناداری که آذری جهرمی منتشر کرد