Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این شکواییه که رونوشت آن پنجشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت به نقل از مدیر عامل این باشگاه عنوان شده است: تیم نود ارومیه در دیدار برابر قشقایی شیراز در هفته دهم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور از ۲ بازیکن به نام‌های تورج آقایاری و هادی آقازاده استفاده کرده است.

روح‌الله نجف پور افزود: با توجه به اینکه این ۲ بازیکن بزرگسال فصل گذشته در تیم نود ارومیه بازی نمی‌کردند و پنجره نقل و انتقالات این تیم بسته بوده است از این رو استفاده از این ۲ بازیکن طبق قانون لیگ تخلف آشکار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: بلافاصله پس از دیدار با نود ارومیه شکایت خود را تنظیم و به فدراسیون ارسال کردیم و امیدواریم فدراسیون به این موضوع در کمترین زمان ممکن ورود کند.

به فدراسیون جهانی شکایت خواهیم کرد

مدیرعامل باشگاه شهدای قشقایی شیراز نیز با تاکید بر اینکه اگر شکایت ما در فدراسیون فوتبال به نتیجه نرسد، بدون تردید شکایت خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) و فدراسیون جهانی فوتبال (FIFA) خواهیم بُرد.

دیدار تیم‌های فوتبال شهدای قشقایی شیراز و نود ارومیه که بیست و نهم دی ماه ۹۹ در چارچوب هفته دهم رقابت‌های لیگ دسته یک آزادگان در ورزشگاه پارس شیراز برگزار شد با نتیجه ۲ بر صفر به سود تیم ارومیه پایان یافت.

هم اینک در جدول رده بندی پس از انجام ۱۰ بازی، تیم های هوادار تهران، استقلال خوزستان و مس کرمان با ۱۸ امتیاز به ترتیب اول تا سوم هستند.

فجر شهید سپاسی شیراز با ۱۶ امتیاز به رده پنجم سقوط کرد و تیم شهدای قشقایی شیراز نیز با هفت امتیاز در رده هفدهم ایستاده است .

در رقابت‌های فوتبال دسته یک باشگاه‌های ایران جام آزادگان ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جدول راهی لیگ برتر دوره بیست و یکم خواهند شد و ۲ تیم انتهای جدول به دسته دوم سقوط می‌کنند.

تیم‌های شهدای قشقایی شیراز با هفت امتیاز و نود ارومیه هم با چهار امتیاز در قعر جدول هستند.

برچسب‌ها لیگ دسته اول فوتبال قشقایی شیراز نود ارومیه فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ دسته اول فوتبال قشقایی شیراز نود ارومیه لیگ دسته اول فوتبال قشقایی شیراز نود ارومیه فارس اخبار کنکور شهدای قشقایی شیراز نود ارومیه ۲ بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۷۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر

دریافت 15 MB کد خبر 6098186

دیگر خبرها

  • شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی 
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی
  • تزریق خون جدید در فدراسیون دوومیدانی/کار خوب کاربلدها
  • مورد عجیب عبدالله
  • دردسر بزرگ لوزانو در تیم ملی والیبال اوکراین
  • سرنوشت پیرمرد پرحاشیه/ مارکوپولو به استقلال نرسید!
  • اقدام جالب آرتتا: پدیده 14 ساله در تمرین آرسنال
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند/ اجرا در تالار قشقایی
  • رجب‌زاده: ۳ امتیاز بازی با استقلال ملاثانی حق ماست