Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی کادر فنی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان کشور، ۶ ورزشکار به مرحله نهم اردوی تیم ملی دعوت شدند که خوشبختانه سامان رضی از گیلان نیز جزو دعوت شدگان است.

مرتضی ورزلدوست افزود: این ورزشکار شایسته و ملی پوش استان گیلان باید به همراه سایر دعوت شدگان از امروز در نهمین مرحله اردوی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معولان کشور در تهران  حضور یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مرحله جدید اردوی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان کشور تا روز  ۳۰ یهمن ماه زیرنظر کادرفنی ادامه می یابد که سامان رضی ورزشکار شایسته گیلانی به همراه سایر دعوت شدگان باید در این مدت زیر نظر مربیان تیم ملی مراحل آماده سازی خود را دنبال کنند.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان کشور خود را برای حضور در مسابقات گزینشی پاراالمپیک توکیو آماده می کنند که امیدواریم سامان رضی ورزشکار شایسته استان گیلان نیز با درخشش خود بتواند در رقابت های پارالمپیک توکیو حضور یابد.

سامان رضی متولد سال ۱۳۶۵ اهل شهرستان لنگرود استان گیلان است که این ورزشکار تاکنون مدال‌های طلای مسابقات قهرمانی جهان و آسیا را کسب کرده و در رقابت های پاراالمپیک ۲۰۱۶ نیز پس از ورزشکارانی از کشورهای مصر، چین و مکزیک مقام چهارم را کسب کرد.

برچسب‌ها رشت فدراسیون های ورزشی وزنه برداری گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت فدراسیون های ورزشی وزنه برداری رشت فدراسیون های ورزشی وزنه برداری گیلان اخبار کنکور تیم ملی وزنه برداری جانبازان ملی وزنه برداری جانبازان اردوی تیم ملی سامان رضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۷۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انبوه سازی بیش از ۳۵ هزار واحد مسکن ملی در ۹ شهر گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ محمدرضا فلاحتگر گفت: ساخت ۳۵ هزار و ۴۱۹ واحد مسکن ملی در ۲۰۶ هکتار زمین به صورت انبوه ساز و گروه ساخت در شهر‌های رشت، بندر انزلی، شفت، سنگر، آستانه اشرفیه، آستارا، لنگرود، رودسر و تالش در دست اجراست. 

وی از ساخت ۳ هزار و ۴۹۰ واحد از واحد‌های نهضت ملی مسکن در گیلان به روش نوین و صنعتی خبر داد و افزود: بیش از ۱۲۱ هزار و ۶۳۶ متقاضی گیلانی برای دریافت مسکن ملی در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به واریز آورده اولیه ۸ هزار و ۵۹۶ متقاضی گیلانی از ۴۰ تا ۲۸۰ میلیون تومان نزد بانک‌های عامل، تأکید کرد: از ۲ سال گذشته تا به امروز ، ساخت ۱۲ هزار و ۸۲۱ واحد در بخش مسکن حمایتی شهری، ۵ هزار و ۲۹۴ واحد در بخش بازآفرینی شهری، ۳ هزار و ۶۱۵ واحد در بخش مسکن خودمالک و ۱۳ هزار و ۶۸۹ واحد هم در بخش مسکن روستایی آغاز شده است.

محمدرضا فلاحتگر افزود: پیشرفت ساخت برخی از واحد‌های مسکن ملی در گیلان به ۹۵ درصد رسیده که در صورت واریز به موقع آورده، این واحد‌ها زودتر به بهره برداری خواهند رسید.

وی از شناسایی و تصویب ۱۹۸ هکتار زمین با کمک دستگاه‌های اجرایی گیلان خبر داد و اضافه کرد: خریداری ۵۰ هکتار زمین از مالکان در شهر‌ها با کمک سازمان ملی زمین و مسکن در دستور کار قرار دارد.

دیگر خبرها

  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • رقابت بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی در ۲ گروه آزمایشی
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • انبوه سازی بیش از ۳۵ هزار واحد مسکن ملی در ۹ شهر گیلان