Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، محمدجواد ظریف روز پنجشنبه در پیامی توئیتری نوشت: از بمب گذاری‌های تروریستی در بغداد تا چابلوسی و چکمه‌بوسی نتانیاهو - هرچند اینبار برای فرد جدید - جملگی جز یک هدف ندارد: به تله انداختن یک رییس جمهور دیگر در آمریکا برای هدر دادن جان و سرمایه آمریکایی به منظور مقابله با ایران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این توییت آمده است: به رغم استیصال رقت بار [نتانیاهو]، نقشه‌های فرومایه علیه ایران دوباره به شکست خواهد انجامید.

«خالد المحنا» سخنگوی وزارت کشور عراق درباره جزئیات دو انفجار انتحاری ظهر امروز پنجشنبه در میدان «الطیران» در مرکز بغداد گفت: اولین تروریست حامل کمربند انتحاری وانمود کرده که بیمار است و وقتی مردم در اطرافش جمع شدند، خود را منفجر کرده است.

وی افزود: دومین تروریست نیز به فاصله اندکی وقتی مردم برای انتقال زخمی ها جمع شدند، کمر بند انتحاری خود را منفجر کرد.

برخی منابع خبری عراق به نقل از یک منبع امنیتی عراقی از افزایش آمار تلفات این دو انفجار به۲۱ کشته و ۴۴ زخمی خبر دادند.

پربیننده ترین فوری/ دبیر کل حزب الله لبنان ترور شد؟ اشک‌های بایدن قبل از مراسم تحلیف! +فیلم نخستین سیگنال نگران کننده برای اسرائیل ۱۷فرمان اجرایی بایدن در روز اول کاری ترامپ در سخنرانی خداحافظی خود چه گفت؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: محمدجواد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۸۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر حمله پهپادی به تروریست‌ها اطراف زاهدان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 غروب امروز در عملیات پهپادی نیروهای امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفت. طی این عملیات موفق ۲ تروریست به هلاکت رسیدند. نخستین تصاویر محلی‌ها از این خودرو پس از هدف قرار گرفتن را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی
  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • حملات تروریست نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است
  • واکنش در اروپا به گنجاندن سپاه در لیست تروریست‌ها
  • دستگیری نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان
  • تصاویر حمله پهپادی به تروریست‌ها اطراف زاهدان
  • حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها + جزئیات
  • هلاکت ۲ تروریست با عملیات پهپادی در اطراف زاهدان
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟