Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@02:56:50 GMT

برف و کولاک ۲ محور شهرستان مهدیشهر را بست

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۸۵۳۱

برف و کولاک ۲ محور شهرستان مهدیشهر را بست

عبدالرضا میقانی عصر پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: مسافران از سفر به شهرستان مهدیشهر به دلیل برف و کولاک شدید و وضعیت نامناسب محورها ناشی از شرایط جوی خودداری کنند و در صورت سفر تجهیزات ایمنی مانند زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
وی ادامه داد: محور شهمیرزاد به روستای فولادمحله و محور شهمیرزاد به روستای چاشم به دلیل برف و کولاک هم اکنون تا اطلاع بعدی مسدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: تمام مناطق کوهستانی شهرستان مهدیشهر امروز با بارش برف سفیدپوش شد و تردد در ارتفاعات این شهرستان به دلیل برف و کولاک ممکن نیست.
فرماندار مهدیشهر اضافه کرد: رانندگان وسایل نقلیه در هنگام تردد در جاده‌های این شهرستان زنجیرچرخ، لباس گرم، سوخت کامل و مواد خوراکی فاسدنشدنی به همراه داشته باشند.
شهرستان مهدیشهر در فاصله ٢٠ کیلومتری شمال شهر سمنان قرار دارد.
اداره کل هواشناسی استان سمنان، با پیش‌بینی ناپایداری جوی برای چند روز آینده از نوع برف، کولاک و کاهش محسوس دمای هوا تا حدود ١۵ درجه سانتیگراد، هشدار نارنجی اعلام کرد.

برچسب‌ها سمنان حوادث طبیعی بارش برف مهدی شهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان حوادث طبیعی بارش برف سمنان حوادث طبیعی بارش برف مهدی شهر اخبار کنکور شهرستان مهدیشهر برف و کولاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۸۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان

به گزارش خبرگزاری مهر، علی زندی فر گفت: به منظور افزایش ایمنی و جلوگیری از ریزش سنگ به سطح جاده عملیات نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه به طول ۱۵ هزار مترمربع در محور کرج - کندوان محدوده سه راهی کندر توسط راهداری استان البرز در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز بیان کرد: به همین منظور تردد از ابتدای محور فوق (ابتدای میدان امیرکبیر) تا کندر از تاریخ ۹ تا ۱۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ عصر ممنوع است و تردد از محور فرعی آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

کد خبر 6092103

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان
  • محور کرج -چالوس مسدود شد
  • انسداد محور کرج – چالوس
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه
  • ۲ دادگاه علنی برخط در مهدیشهر و دامغان برگزار می‌شود
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور