Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر توسعه زیرساخت‌ها در شهرهای جدید گفت: سال قبل ۲۳۰۰میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های شهر‌های جدید هزینه شد و امسال هم ۴هزار میلیارد تومان تخصیص یافته است. - اخبار استانها -

حبیب‌الله طاهرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با تأکید بر توسعه روبناها و زیرساخت‌ها در شهرهای جدید اظهار داشت: ایجاد خط ریلی در این شهرها مورد توجه است و در این راستا 500 میلیارد تومان از محل بودجه عمومی برای توسعه حمل و نقل ریلی در شهرهای جدید اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر راه و شهرسازی از اجرای طرح‌های زیرساختی و روبنایی در شهرهای جدید خبر داد و بیان کرد: سال گذشته مجموعه اعتبارات هزینه شده در حوزه خدمات عمومی در شهرهای جدید 2 هزار و 300 میلیارد تومان بود که امسال این رقم به 4 هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید ساخت فضای آموزشی، فرهنگی، درمانی، هنری و ورزشی را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: در 3 سال گذشته 200 فضای آموزشی در شهر‌های جدید کشور ساخته شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

معاون وزیر راه‌وشهرسازی: بخشی از پروژه‌های اقدام ملی مسکن در سال1400 افتتاح می‌شود افتتاح و کلنگ‌زنی 10پروژه عمرانی در "عالیشهر" بوشهر به روایت تصویر 40هزار میلیارد ریال اعتبار ویژه پروژه‌های شهرهای جدید کشور تخصیص یافت

وی، با بیان اینکه طرح‌های مهمی در حوزه حمل و نقل ریلی بین شهر‌های مادر و شهر‌های جدید اجرا می‌شود تصریح کرد: در این راستا سال گذشته مترو هشتگرد به کرج افتتاح شد و سال آینده هم مترو بهارستان به اصفهان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه اجرای خط ریلی عالیشهر به مرکز بوشهر در دست مطالعه است تصریح کرد: بخشی از پروژه‌های شهرهای جدید از طریق مشارکت بخش‌های خصوصی و راه‌آهن اجرا می‌شود که در این راستا طرح مطالعاتی خط ریلی عالیشهر به بوشهر نهایی شده است.

 

انتهای پیام/190/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاون وزیر راه شهرهای جدید میلیارد تومان شهر های جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۸۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس گلرو نماینده مردم شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و منتخب مردم در مجلس دوازدهم، طی نامه ای به رئیس جمهور و مذاکره با وزیر بهداشت، با اشاره به کمبود زیرساخت درمانی در مرکز استان، خواستار توسعه بیمارستان کوثر از ۳۰۰ تخت به ۸۰۰ تخت شد.

گلرو از تلاش های دولت رئیسی در ایجاد زیرساخت های درمانی از جمله سوانح سوختگی، اورژانس کوثر، مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان کوثر، تامین دستگاه فوق پیشرفته رادیوتراپی برای درمان سرطان، توسعه بیمارستان امیرالمومنین بعنوان بیمارستان دوم مرکز استان تقدیر کرد.

این عضو خانه ملت با اشاره به تردد میلیونی زائران امام رضا (ع) از سمنان و خدمات ملی مراکز درمانی سمنان، زیرساخت های موجود را کافی ندانست و بر ضرورت توجه جدی وزارت بهداشت به تامین زیرساخت درمانی حوزه انتخابیه تاکید کرد.

کد خبر 6092893

دیگر خبرها

  • توسعه مناسبات تبریز با شهرهای استراتژیک مسیر جاده ابریشم
  • بررسی مجدد پروژه توسعه شرقی خط ۲ مترو تهران
  • سرانجام پروژه توسعه شرقی خط ۲ مترو تهران
  • احداث ۲۷ شهر جدید در نقاط ساحلی
  • اعلام آمادگی شرکت راه‌آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • وعده ریل پایه شدن بندر چابهار در آینده‌ ای نزدیک
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • کنسرسیوم توسعه ریلی افغانستان، متشکل از چند شرکت خصوصی ایرانی است!
  • تاکید طالبان بر ساخت راه برای توسعه ارتباط افغانستان و منطقه