Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا قنواتی مدیر شهرداری منطقه ۸ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: یکی از دغدغه‌های شهرداری نامناسب بودن خیابان‌ها و معابر اصلی است و طرح ضربتی ساماندهی معابر و بلوار‌ها در جهت تسهیل در تردد شهروندان و وسایل نقلیه در دستور کار این منطقه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: عملیات زیرسازی خیابان کیوان حدفاصل فاز ۵ پادادشهر و کوی مهدیس با مساحتی بالغ بر  یک هزار و ۲۰۰ متر مربع در دو باند رفت و برگشت با عرض هر باند ۸ متر اجرایی شد که در روز‌های آتی عملیات قیرپاشی و آسفالت ریزی آن انجام می‌شود.

قنواتی رضایتمندی شهروندان را سرمایه و تکیه گاهی برای این منطقه برشمرد و افزود: تلاش می‌شود در کوتاهترین بازه زمانی موجبات خشنودی همشهریان را فراهم آورد و شاهد رفع مشکلات آسفالت معابر در این منطقه باشیم.

 مدیر شهرداری منطقه ۸ اهواز ادامه داد: یکی از پروژه‌های مهم این منطقه که در دستور کار اجرایی جهت ساماندهی قرار گرفت پروژه حدفاصل رسالت تا خیابان جانبازان  بوده که عملیات زیرسازی تا حد بیس اجرائی شده است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زیرسازی معابر خدمات شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۸۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در پی انتشار خبری مبنی بر اعلام ساکنان محله سلطان‌منش به ویژه خیابان‌های پشت انبار هلالی منطقه هفت شهرداری اهواز در خصوص نشتی و سرایت بنزین به آب‌های جاری خیابان، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز جمعه شب بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: در بارندگی شدید اخیر به علت ارتباط کانال‌های فاضلاب ایستگاه آتش‌نشانی پشت جایگاه با زمین نسبتا آلوده باند مخازن جایگاه، آلودگی‌هایی در فاضلاب ایستگاه و خیابان مجاور جایگاه ایجاد شد.

در ادامه آمده است: طرح کهاب (جمع آوری بخارات فرآورده نفتی) و تغییر سیستم لوله‌کشی تخلیه قدیمی در این جایگاه به منظور جلوگیری از این مشکل در حال اجرا است.

این بیانیه می‌افزاید: مشکل در حال رفع است و ضمن رعایت اصول ایمنی از آلودگی زیست محیطی کاسته خواهد شد.

بر اساس این گزارش بارش باران از روز سه‌شنبه در استان خوزستان آغاز شده و همچنان بر شدت این بارش‌ها افزوده می‌شود.

دیگر خبرها

  • مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است
  • بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی
  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر
  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز
  • بارش‌های دزفول سه برابر بیشتر از پیش بینی هواشناسی بود
  • خیابان‌های بوکان به پارکبانان سپرده می‌شوند
  • تلاش خدمات شهری شهرداری اهواز برای جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • خیابان های بوکان به پارکبانان سپرده می شوند
  • مانور پیشگیری از آبگرفتگی احتمالی و کمک به دفع آب‌های سطحی در معابر و خیابان‌های اهواز
  • اجرای عملیات کف‌سازی بتنی پارکینگ‌های مجموعه خورشید شهر