Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن داراب زاده عصر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به یخبندان روزهای آینده بعد از بارش برف، اظهار کرد: مدیریت مصرف برق و گاز کمک فراوانی به خدمات رسانی در حوزه حامل‌های انرژی خواهد کرد.

داراب زاده به پیش بینی هواشناسی مبنی بر یخبندان در روزهای آینده اشاره کرد و افزود: به منظور بهره مندی همه هموطنان از انواع انرژی، انتظار می‌رود مشترکان در استفاده بهینه از حامل‌های انرژی، هوشمندانه عمل کنند تا مشکلی در خدمات دهی به هموطنان گرامی ایجاد نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در بارش برف که از شب گذشته در استان آغاز و در برخی نقاط استان از شدت بیشتری نیز برخوردار بود با تلاش کارکنان شرکت، گروه‌های عملیاتی و اجرایی و پیمانکاران پست‌ها و خطوط، هیچ گونه مشکلی برای مشترکین محترم ایجاد نکرد.

داراب زاده افزود: در برخی از نواحی کوچصفهان، آستانه و لاهیجان به دلیل ریزش یکباره برف از روی هادی‌ها و در هم تنیدگی آنها در مناطق بادخیز چند مورد قطعی کوتاه مدت به وجود آمد که با حضور به موقع عوامل اجرایی در سریع‌ترین زمان ممکن مشکل برطرف شد.

وی اظهار کرد: همچنین پست میرزا کوچک در شهرک صنعتی رشت یک مرحله بی برق شد که در کمتر از ۱۵ دقیقه مجدداً برق دار شد و در حال حاضر هیچ مشکلی در بخش فوق توزیع و انتقال نداریم.

مدیر عامل برق منطقه‌ای گیلان گفت: علی رغم قطع بارش برف، اکیپ‌های عملیاتی به صورت شبانه روزی اوضاع را پایش می‌کنند و پای کار هستند تا در صورت بروز هر گونه اتفاقی، در اسرع وقت آن را برطرف کرده تا مشکلی برای هم استانی‌های شریف و فهیم ایجاد نشود.

کد خبر 5127653

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت برق منطقه ای گیلان مصرف انرژی ویروس کرونا بارش برف شیراز کرمانشاه آمار کرونا شهرکرد گرگان شهرستان کرج شیوع کرونا بوشهر عکس استانها سازمان تبلیغات اسلامی عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س ایام فاطمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۹۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه نخستین جشنواره همیاران مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مجید الهیاری گفت: این جشنواره یکی از طرح‌های ابتکاری شرکت گاز استان همدان است که سال گذشته در تعدادی از مدارس شهر همدان اجرا شد.

او با اشاره به اینکه در این جشنواره مجلاتی با موضوعات نکات ایمنی گاز و فرهنگ مصرف بهینه انرژی در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت، تصریح کرد: این مجلات به گونه‌ایی طراحی شد که برای دانش‌آموزان جذاب و در عین حال آموزش مصرف بهینه و ایمن گاز را به آنان آموزش داده شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به همکاری خوب معلمان، مدیران و مسئولان آموزش و پرورش استان همدان برای برگزاری این جشنواره، تأکید کرد: این جشنواره در ۱۰ مدرسه دوره ابتدایی شهر همدان اجرا و مجلات بین پنج هزار دانش‌آموز توزیع شد.

الهیاری تأکید کرد: با توجه به اوج مصرف گاز در ایام زمستان این جشنواره را در بهمن‌ماه برگزار کردیم تا لزوم مصرف ایمن و بهینه آن برای همگان به خصوص جامعه دانش‌آموزی ملموس‌تر باشد.

او گفت: این جشنواره در بازه زمانی یک ماهه با هدایت و راهنمایی مدیران و معلمان دلسوز بین دانش‌آموزان به شکل تکلیف مدرسه اجرا شد.

این مسئول از برگزیده شدن ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان در این جشنواره خبر داد و گفت: امیدواریم در آینده با برگزاری جشنواره‌های کامل‌تر و جامعه آماری بالاتر، بتوانیم گام خوبی در راستای فرهنگ‌سازی الگوی مصرف ایمن و بهینه گاز برداریم.

اختتامیه نخستین جشنواره «همیاران مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی» پس از سه روز، امروز با تجلیل از تعدادی از مدیران و معلمان نمونه در تالار شهید آوینی به کار خود پایان داد.

دیگر خبرها

  • انتقال آب از سد دز به سد کرخه در بارندگی اخیر
  • هوشمندسازی ساختمان: خانه‌ای که فراتر از تصورات شماست
  • فرصت‌ صادرات برق به اروپا در شرکت‌های دانش‌بنیان‌
  • برای ۴ سال آتی مشکلی برای تامین آب سیستان و بلوچستان وجود ندارد
  • مردم خوزستان از تردد غیر ضروری و حضور در مناطق پرخطر پرهیز کنند
  • خودداری از تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان
  • ایران امنیت انرژی بالایی دارد اگر مصرف‌کننده بگذارد
  • ایران امنیت بالای انرژی دارد اگر مصرف کننده بگذارد
  • اختتامیه نخستین جشنواره همیاران مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در همدان
  • رفع بحران ناترازی انرژی با ۲۰ درصد صرفه‌جویی