Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدارسیون فوتبال جمهوری چک مدعی شد فوق‌ستاره پرتغالی یوونتوس رکورددار بهترین گلزن تمامی ادوار نیست.

به گزارش مشرق، کریستیانو رونالدو با گلی که شب گذشته (چهارشنبه) در برتری ۲ بر صفر یوونتوس مقابل ناپولی در سوپرجام ایتالیا به ثمر رساند، شمار  گل‌های زده‌ خود در بازی‌های رسمی (باشگاهی و ملی) را به عدد ۷۶۰ رساند و تبدیل به بهترین گلزن تمامی ادوار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوق‌ستاره پرتغالی یوونتوس که اخیراً از رکورد ۷۵۷ گل‌زده پله، اسطوره برزیل گذشته بود با گلی که در بازی شب گذشته به ثمر رساند، رکورد ۷۵۹ گل‌زده ژوزف بیکان، مهاجم پیشین و فقید اهل جمهوری چک را هم شکست.

فدارسیون فوتبال جمهوری چک اما مدعی شد که مهاجم ۳۵ ساله راه‌راه پوشان تورین رکورد ژوزف بیکان را هنوز نشکسته است و به این منظور باید ۶۲ گل دیگر به ثمر برساند اما شرکت تجزیه ‌وتحلیل اطلاعات ورزشی «Opta Sports» می‌گوید رونالدو حالا رکورددار بهترین گلزن تاریخ است.

فدارسیون فوتبال جمهوری چک با انتشار توئیتی مدعی شد: «کمیته آمار و تاریخ فدارسیون فوتبال جمهوری چک گل‌های زده توسط ژوزف بیکان اسطوره‌ای را شمرده است و بر همین اساس اعلام می‌کنیم که گل‌های زده بیکان در بازی‌های رسمی ۸۲۱ گل بوده است».

پله، اسطوره فوتبال بزریل هم در اوایل ماه جاری میلادی، زمانی که رونالدو هفتصد و پنجاه و هشتمین گلش را به ثمر رساند، مدعی شده بود که رکوردش هنوز شکسته نشده است و او در دوران بازیگری‌اش در مجموع ۱۲۸۳ گل به ثمر رسانده است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی یوونتوس کریستیانو رونالدو رکورد برترین گلزن تاریخ فوتبال جهان ثمر رساند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۹۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو در اندیشه فروش وایادولید

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال برزیل و رئال مادرید در اندیشه فروش باشگاه وایادولید است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رونالدو  سهام خود در باشگاه فوتبال کروزیرو برزیل را فروخت. گزارش شده است که این فوتبالیست پیشین و مشهور جهان 109 میلیون یورو برای 90 درصد سهام باشگاه دریافت کرده است.

رونالدو گفت پس از فروش سهام کروزیرو هدف بعدی او باشگاه وایادولید اسپانیا است.

لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم

رونالدو دو بار قهرمان جهان، دو بار قهرمان جام ملت‌های آمریکا، دو بار قهرمان اسپانیا با رئال مادرید و دو بار برنده توپ طلا است. او در سال 2011 از فوتبال خداحافظی کرد.

مهاجم پیشین تیم ملی برزیل در دسامبر 2021 مالک کروزیرو شد و این تیم با هدایت او به سری A برزیل بازگشت و فصل گذشته را در رده چهاردهم به پایان رساند. در سال 2018، رونالدو 51 درصد از سهام باشگاه اسپانیایی وایادولید را با هزینه 30 میلیون یورویی خرید.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • رونالدو در اندیشه فروش وایادولید
  • رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ
  • ادعای تکراری وزیرخارجه انگلیس علیه ایران
  • ادعای وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • ادعای اقدام علیه املاک دولت ایران؛ باکو قصد مصادره اموال کرده است؟
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • پیروزی یاران رونالدو در لیگ عربستان+ فیلم