Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدنعمت اسدی طی گفت‌وگویی با اشاره به اینکه طرح شهید سلیمانی برای قطع زنجیره انتقال کرونا به مدت یک ماه در شهرستان نور در حال اجرا است، گفت: چهار تیم مراقبتی، حمایتی، نظارتی و  آموزشی تشکیل شد تا بتوان جلوی افزایش بیماری کرونا را گرفت.

فرمانده بسیج شهرستان نور با بیان اینکه پایگاه‌های بسیج به پایگاه‌های سلامت تبدیل شدند،گفت: از رصد و غربالگری تا اهدای بسته‌های معیشتی به بیماران کرونایی نیازمند، همه در طرح شهید سلیمانی تعریف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اسدی در ادامه خاطرنشان کرد: آن دسته از خانواده‌هایی که بیماران قرنطینه‌ای دارند هم توسط تیم حمایتی بسیج مبنی بر تهیه احتیاجات روزانه  حتی به صورت جزئی اجرا می‌شود.

فرمانده بسیج شهرستان نور به عملکرد تیم‌های نظارتی هم اشاره و یادآور شد: بازدید‌های سرزده را هم با مسؤولان شهرستان از اصناف داشتیم تا بتوانیم در این زمینه علاوه بر حل مشکل اصناف بر تسریع کاهش بیماری موثر باشیم.

اسدی در ادامه با بیان اینکه مازندران در پیک سوم کرونا قرار دارد، ابراز امیدواری کرد که مردم بار دیگر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی وجدی گرفتن این بیماری برای قطع  زنجیره انتقال کرونا کمک کار ما باشند.

فرمانده بسیج شهرستان نور در بخش دیگری از سخنان خود به اهدای بسته‌های معیشتی در قالب طرح شهید سلیمانی هم اشاره و اعلام کرد: در مرحله هشتم کمک‌های مومنانه هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

به گفته اسدی  بیش از ۴۰۰ هزار ماسک در ماه‌های اخیر توسط بسیجیان تولید  و بین مردم توزیع شده است.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: اسدی فرمانده سپاه نور طرح شهید سلیمانی شهرستان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۰۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد؛ جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در نشست خبری با اشاره به برنامه های هفته بسیج سازندگی گفت: بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی یکهزار و 606 فرصت شغلی را در استان ایجاد کرده است.

سرهنگ نجمی  افزود: در سال گذشته توزیع ۵۵۱ مورد جهیزیه نو عروس، توزیع ۵٠ هزار بسته معیشتی، توزیع ۶۴۰ بسته لوازم التحریر، مرمت و احداث ۲۱ باب مدرسه و مسجد انجام شد.

وی اظهارکرد: اجرای آسفالت ۲۲٠ کیلومتر بین مزارع در قالب ۱۰ پروژه، افتتاح ۱۵ باب مسکن مددجویی، افتتاح ۱۵ پروژه آبرسانی، عمرانی و دیوارکشی منازل مناطق محروم بخشی دیگر از اقدامات بسیج سازندگی در استان در سال گذشته بود.

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، همچنین از اعزام شش هزار و ۱۰۰ گروه جهادی به نقاط مختلف محروم استان در مناسبتهای مختلف خبر داد و گفت: در این مدت گروههای پزشکی و  ۳۲ گروه جهادی دامپزشکی به مناطق محروم استان اعزام شده اند.

وی، با بیان اینکه ۲۲۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در حوزه اقتصاد مقاومتی پرداخت شده است، افزود: در این مدت ۷۰ پروژه محرومیت زدایی با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان و پنج طرح ورزشی افتتاح و همچنین ۶۵ واحد مسکن روستایی محرومین مرمت شدند.

سرهنگ نجمی اظهار کرد: افتتاح ۱۵ کیلومتر راه روستایی بین مزارع در شهرستانهای ارومیه و شوط و برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، توزیع ۲۳ هزار مترمربع ایزوگام رایگان بین خانوارهای مناطق محروم، اجرای پروژه لوله کشی و آبرسانی در ۶۰۰ روستا با اعتبار یکهزار میلیارد تومان نیز از اقدامات در دست پیگیری بسیج سازندگی سپاه شهدای استان است.

 

 

دیگر خبرها

  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • ۱۵۰۰ بانوی خودسرپرست کردستانی گواهینامه فنی وحرفه‌ای دریافت کردند
  • اجلاسیه شهدا در گراش
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی