Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ بامداد جمعه از هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های انگلیس، لیورپول مدافع عنوان قهرمانی در ورزشگاه «آنفیلد» به مصاف برنلی رفت و با حساب یک بر صفر نتیجه را واگذار کرد. با این اوصاف رکورد ۶۸ بازی بدون باخت در دیدارهای خانگی لیورپول هم به پایان رسید.

بازی در حالی آغاز شد که لیورپول در چهار دیدار پیشین خود از رسیدن به برتری بازمانده و تنها سه امتیاز کسب کرده بود تا از شرایط آرمانی دور شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملکرد نامناسب مهاجام لیورپول در دیدارهای قبلی موجب شد تا «یورگن کلوپ» سرمربی آلمانی این تیم، «محمد صلاح» و «فیرمینو» را نیمکت‌نشین کند. با این حال تیمش در نیمه نخست دیدار با برنلی هم زهر لازم را نداشت تا صلاح و فیرمینو در دقیقه ۵۸ وارد زمین شوند.

نکته عجیب این دیدار، درگیری لفظی شدید «یورگن کلوپ» و «شان دایچ» سرمربیان دو تیم پس از اتمام نیمه نخست بود.

در دقیقه ۷۴ توپ به دست مدافع برنلی برخورد کرد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت. اما در دقیقه ۸۳ «آلیسون بکر» مهاجم میهمان را سرنگون کرد تا شرایط بازی تغییر کند.

«اشلی بارنز» پشت توپ ایستاد و موفق شد تک گل ارزشمند این دیدار را برای برنلی به ارمغان آورد.

در نهایت بازی با همین گل به اتمام رسید تا سومین باخت فصل تیم تحت هدایت «یورگن کلوپ» ثبت شود.

لیورپول با این شکست در امتیاز ۳۴ و رتبه چهارم باقی ماند تا پنج امتیاز از تیم صدرنشین منچستریونایتد، کمتر اندوخته داشته باشد.

برنلی هم به امتیاز ۱۹ رسید و جای برایتون را در رتبه شانزدهم گرفت.

برچسب‌ها لیورپول یورگن کلوپ محمد صلاح

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیورپول یورگن کلوپ محمد صلاح لیورپول یورگن کلوپ محمد صلاح اخبار کنکور یورگن کلوپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۰۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه به لیورپول: مورینیو دوای درد شماست!‏

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه بحث درباره جانشینی یورگن کلوپ ‏در لیورپول داغ شده، تا کنون از آرنه اسلات، روبن آموریم و روبرتو ‏دی‌زربی به عنوان گزینه‌های اصلی یاد شده است. ‏

اما دتمار هامان، ستاره سابق قرمزها، پیشنهاد عجیبی به مدیران ‏باشگاه ارائه داد: ژوزه مورینیو. هامان می‌گوید تنها کسی که از عنوان ‏ترسناک "لیورپولِ بعد از کلوپ" نمی‌ترسد و می‌تواند لیورپول را ‏همچنان تیمی برنده نگه دارد تنها و تنها ژوزه مورینیو است. ‏

یورگن کلوپ نزدیک به 9 سال هدایت لیورپول را بر عهده داشته و نه ‏تنها برای هواداران این تیم بلکه برای همه فوتبال‌دوست‌ها تصور ‏لیورپول بدون کلوپ دشوار به نظر می‌رسد. به همین دلیل است که ‏به نظر می‌رسد کمتر مربی‌ای حاضر است فصل آینده روی نیمکتی ‏بنشیند که تا کنون نیمکت یورگن کلوپ بوده است. ‏

دتمار هامان در مصاحبه با سایت گل در این باره گفت:" مورینیو برای ‏کوتاه‌مدت مربی ایده‌آل لیورپول است. من عاشق مورینیو هستم و ‏همه می‌دانیم که (جانشین کلوپ بودن) او را نخواهد ترساند. ولی ‏خیلی مربی‌ها هستند که اسم نیاورم بهتر است، آنها می‌گویند ‏مربی‌گری در لیورپول شغل رویایی من است ولی جانشین کلوپ ‏شدن غیرممکن است. این را در یونایتد و دوران بعد از فرگوسن هم ‏دیدیم. هر چه بیشتر فکر می‌کنم می‌بینم تنها کسی که می‌تواند ‏لیورپول را در همین سطح نگه دارد مورینیو است". ‏

دیگر خبرها

  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • آرنه اسلوت: دوست دارم سرمربی جدید لیورپول شوم؛ منتظر توافق دو باشگاه هستم
  • این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • آقای کلوپ لیگ را در گودیسون پارک از دست دادی!
  • خنده های یورگن کلوپ پس از گل دوم اورتون به لیورپول / فیلم
  • پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد
  • مذاکرات مثبت لیورپول با آرنه اسلوت
  • توصیه به لیورپول: مورینیو دوای درد شماست!‏