Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@13:25:02 GMT

ساخت ۴۰ خانه محروم در دهه فجر محمودآباد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۰۷۲۵

ساخت ۴۰ خانه محروم در دهه فجر محمودآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، اسماعیل ابراهیم‌نژاد فرمانده بسیج ناحیه محمودآباد در جلسه ستاد گرامیداشت چهل و سومین بهار انقلاب که در سالن فرمانداری محمودآباد برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره اماو شهدا با اشاره به اینکه باید برنامه‌ها طبق بیانیه گام دوم انقلاب برنامه ریزی شود، گفت: دهه فجر، دهه خدمت‌رسانی به مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های دهه فجر افزود: برگزاری یادواره شهدا، مراسم رژه خودرویی، پویش نذر خون و مسابقه کتابخوانی از جمله برنامه‌ها است.

فرمانده بسیج محمودآباد به اجرای طرح شهید سلیمانی با مشارکت شبکه بهداشت شهرستان هم اشاره و  اضافه کرد: با همکاری کمیته امداد، امسال ۴۰ خانه مددجویی توسط بسیج سازندگی ساخته و تحویل می‌شود. 

وی در پایان به ترویج مکتب انقلاب تاکید و خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کرونایی،برنامه‌های  ایام‌الله دهه فجر در فضای مجازی برای نسل جوان ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده سپاه محمودآباد ابراهیم نژاد دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۰۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشاکاری ۲۵ درصدی شالیزار‌های محمودآباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،محمد هادی‌زاده اظهار کرد: با توجه دارا بودن ۱۷ هزار ۵۴۵ هکتار سطح زیرکشت این شهرستان، عملیات شخم و شیار در همه شالیزاری‌های انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد با اشاره به اینکه تاکنون ۴۵۵۰ هکتار از اراضی شالیزاری شهرستان معادل ۲۵ درصد نشاکاری شد، افزود: نشا سنتی در ۱۳۲۰ هکتار و نشا مکانیزه در ۳۲۳۰ هکتار شالیزار این شهرستان صورت گرفت.

به گفته هادی‌زاده هفت هزار کیلوگرم انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان محمودآبادی توزیع شد.

وی تصریح کرد: درصد آبگیری آببندان‌ها را ۹۲ درصد، سطح و تعداد آزمون خاک را ۲۳ نمونه اعلام کرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد اظهار داشت: بررسی فنولوژی گیاه و نمونه گیری جهت تعیین بیولوژی آفت ساقه خوار برنچ و سایر موارد، بطور مستمر توسط کارشناسان پهنه در مراکز این مدیریت ادامه خواهد داشت و توصیه‌های فنی به بهره‌برداران داده می‌شود.

دیگر خبرها

  • معافیت مردم شهرستان محمودآباد از پرداخت پذیره اولیه موقوفات
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • گرامیداشت روز معلم
  • فاز دوم شهرک صنعتی محمودآباد راه‌اندازی می‌شود
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم در بسیج
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • نشاکاری ۲۵ درصدی شالیزار‌های محمودآباد