Web Analytics Made Easy - Statcounter

"علیرضا معتمدی" روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: اکنون ۸۵۶ باشگاه ورزشی دارای مجوز در لرستان فعالیت می کنند که از این تعداد بیش از ۴۰ درصد را باشگاه های بدنسازی تشکیل می‌دهند و رشته های همگانی مانند آمادگی جسمانی و ایروبیک بانوان در جایگاه بعدی هستند.

وی ادامه‌ داد: علاوه بر این رشته های رزمی (کاراته، تکواندو، کیک بوکسینگ، ووشو)، فوتبال، فوتسال، والیبال، کوهنوردی، ژیمناستیک و سوارکاری بیشترین تعداد باشگاه ها را در لرستان تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: باتوجه به وارد شدن خسارت ناشی از کرونا به باشگاه داران در لرستان تسهیلات کرونایی در ۲ مرحله پرداخت شد که ثبت نام مرحله دوم آن از آذرماه آغاز و تا پایان دی ماه ادامه داشت.

معتمدی گفت: ۸۵۰باشگاه ورزشی در لرستان وجود دارد که ۴۸۳ باشگاه ثبت نام اولیه را انجام داده و لیست متقاضیان به وزارت ورزش و پس از آن به وزرات کار ارسال شده است.

وی افزود: از تعداد ۴۸۳ باشگاهی که مراحل ثبت نام را انجام داده تعداد ۲۳۰ باشگاه تایید شده است که در این میان تعدادی از باشگاه داران که موفق به تکمیل مدارک خود و یا موفق به ثبت نام نشده اند تا پایان دی ماه می توانند در سامانه ثبت نام کنند.

مسئول امور باشگاه‌های ورزشی لرستان ادامه داد: سقف تسهیلات پرداختی به باشگاه داران لرستانی از ۸۰میلیون تومان تا یک میلیارد تومان می باشد که بانک ها موظف به پرداخت آن می باشند.

وی اظهار کرد: ویروس کرونا آسیب های غیر قابل جبرانی بر زیر ساخت های ورزشی ، سلامت جامعه و اشتغال باشگاه داران و مربیان وارد کرده است.

۶۲ هزار و ۹۹۱ نفر از شهروندان این استان از ابتدای شیوع کرونا تا ۳۰ دی ماه به این ویروس مبتلا شده‌اند.

اکنون شهرستان های خرم آباد، ازنا، الیگودرز، پلدختر، دلفان و سلسله در وضعیت زرد(خطر متوسط) و شهرستان های بروجرد، کوهدشت، دورود، رومشکان و چگنی در وضعیت آبی(کم خطر) شیوع کرونا قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا وزارت ورزش و جوانان لرستان پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا وزارت ورزش و جوانان لرستان ویروس کرونا وزارت ورزش و جوانان لرستان اخبار کنکور باشگاه داران باشگاه ها ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۰۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موزه فسیل مراغه گنجینه‌ای از مهره داران ارزشمند

 زارع گفت: در موزه فسیل مراغه  بیش از ۷۰۰ قطعه فسیل انواع مهره داران به نمایش درآمده است.

 زارع افزود: در این موزه نمونه‌هایی منحصر به فرد از فسیل‌های انواع فیل، زرافه، ببر دندان شمشیری، انواع گاو‌ها، آهو، کرگدن و اسب دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه این موزه تنها موزه فسیل مهره داران در کشور است افزود: قدمت فسیل‌های این مجموعه ۹ میلیون سال است.

رئیس اداره حافظت محیط زیست مراغه افزود: انواع جمجمه، آج فیل، فک و اندام‌های حرکتی حیوانان از جمله فسیل‌های به نمایش در آمده در این موزه است.

زارع گفت: در این موزه فسیل‌هایی کمیاب شامل فیل، میمون، زرافه، کرگدن واسب‌ها به نمایش در آمده است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مراغه ادامه داد: در هشت فصل حفاری منطقه فسیلی این شهر بیش از هفت هزار قطعه فسیل مهره داران استخراج شده است.

وی افزود: منطقه فسیلی مراغه به خاطر تراکم بالای فسیل حیوانات مهره دار به بهشت فسیل شناسان جهان شهرت دارد.

این موزه به صورت دائمی در مرکز تحقیقات فسیلی ایران در شهر مراغه واقع در میدان مجلس برای بازدید علاقمندان دایر است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • جریمه راننده پراید به سبک جرثقیل‌داران! + فیلم
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • لرستان صدر جدول؛ تعداد مجوزهای تبدیل شده از ۴۲۷ هزار گذشت
  • اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ در حوزه راه پرداخت نشده است
  • انسداد ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • خبرنگاران با چشم خود اثرات فرونشست بر آثار تاریخی اصفهان را دیدند/ ترک سه انگشتی در دیوار مسجد علیقلی آقا/ آثار تاریخی اصفهان فرو می ریزد؟ (فیلم)
  • موزه فسیل مراغه گنجینه‌ای از مهره داران ارزشمند