Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@14:23:59 GMT

جذب فارغ التحصیلان نخبه در صنعت برق فارس

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۱۰۳۴

جذب فارغ التحصیلان نخبه در صنعت برق فارس

ایسنا/فارس معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از صدور مجوز استخدام فارغ التحصیلان نخبه دانشگاهها در این صنعت خبر داد.

رضا انوار گفت: وزارت نیرو بر اساس دستورالعمل نیازسنجی، تأمین و ساماندهی نیروی انسانی مجوز بکارگیری و جذب فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه ها را صادر کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی برق فارس، انوار گفت: توزیع برق فارس هم بر اساس این ظرفیت قانونی مجوز به کارگیری دو فارغ التحصیل رتبه اول دانشگاه در رشته‌های مورد نظر را اخذ کرده و مقدمات دریافت مجوزهای دیگر برای مدت زمان باقیمانده امسال را از شرکت توانیر انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی کارکنان را به عنوان منابع و سرمایه‌های مهم هرسازمان توصیف و اضافه کرد: در صورتی که در انتخاب و جذب آنها معیارهای مناسبی هم چون توانمندی، تخصص و نوآوری مد نظر قرار گیرد این افراد می‌توانند درجهت تحقق استراتژی سازمان نقش مهمی ایفا کنند.

معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با بیان اینکه به کارگیری و جذب نیروهای خلاق باعث خلاقیت سازمان می شود، یادآور شد: هیچ برنامه آموزشی یا انگیزشی نمی تواند اشتباهاتی که در زمان جذب و استخدام نیروی انسانی رخ داده است را جبران کند.

انوار اضافه کرد: سعی داریم برای سال جدید نیز حداکثر استفاده را از این فرصت قانونی به منظور استفاده از فارغ التحصیلان رتبه ممتاز دانشگاه ها داشته باشیم تا بتوانیم همچون گذشته جایگاه خود را در بین شرکت های توزیع نیروی  برق کشور  ازلحاظ نیروی انسانی کارآمد و خلاق حفظ کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی وزارت نیرو استخدام فارغ التحصیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۱۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰۰میلیارد ریال نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد

مدیرعامل شرکت توانیر از تزریق دوباره ۵۰۰۰میلیارد ریال به بورس انرژی خبر داد و گفت: براساس قولی که داده شده بود ۵ هزار میلیارد ریال در روز اول اردیبهشت به بورس انرژی تزریق شده بود و اکنون در هفته دوم اردیبهشت نیز ۵۰۰۰ میلیارد ریال دوم نیز تزریق شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر تزریق نقدینگی به بورس انرژی را  یکی از گام های تعریف شده برای توقف موتور بدهی در صنعت برق دانست و گفت : پیش بینی می شود با تزریق این مبلغ و اعتبار باقی مانده در حساب های وکالتی شرکت های توزیع در هفته گذشته، شاهد افزایش حجم معاملات در بورس انرژی برای هفته آتی باشیم.

وی افزود: در هفته گذشته ارزش معاملات برق در بورس انرژی به 121 میلیارد تومان رسید.

سخنگوی صنعت برق تصریح کرد: در همین راستا 32 شرکت توزیع برق مورد نیاز خود را از بورس خریداری کردند.

وی ادامه داد: همچنین در هفته گذشته سهم نیروگاه های خصوصی از برق عرصه شده در بورس انرژی 46 درصد و سهم نیروگاه های دولتی 54 درصد بوده است.

مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به عزم وزارت نیرو و شرکت توانیر از اجرای این طرح گفت: بر اساس رویه جدید مالی صنعت برق کشور، تمامی مبالغ واریزی به حساب مدیریت منابع صنعت برق به صورت منظم و به حساب شرکت‌های توزیع و همچنین حساب خرید برق شرکتهای توزیع واریز خواهد شد و خوشبختانه شاهد رونق و افزایش حجم معاملات در بورس انرژی هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقش آفرینی جوانان نخبه در توسعه جهش تولید/جلوی مونتاژ‌ها را بگیرید
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • ۵۰۰۰میلیارد ریال نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی
  • ۵ هزار میلیارد تومان دیگر به بورس انرژی تزریق شد
  • ۵۰۰۰ میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد
  • نقش مؤثر مراکز مشاوره در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ‌التحصیلان
  • بررسی نقش مراکز مشاوره و سبک زندگی در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ التحصیلان
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند