Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علی‌اکبر کریمی» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: رفع مشکلات واحدهای صنعتی موجود به منظور تدوام تولید و حفظ اشتغال در اولویت اقدامات قرار دارد.

وی با یادآوری بازدید اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از واحد تولیدی(کبیر ریس) شهرستان فراهان گفت : این شرکت اکنون با کمبود مواد اولیه مواجه است که طی این بازدید قول مساعد داده شد سهمیه آن از محصولات پتروشیمی  افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده معین شهرستان های تفرش آشتیان و فراهان ادامه داد : با توجه به اینکه این سه شهرستان ظرفیت مناسب برای فعالیت‌های در حوزه‌های مختلف صنعتی را  دارند، باید در راستای جذب سرمایه گذار جدید و حمایت از سرمایه‌گذاران موجود اقدامات لازم را انجام داد تا ظرفیت های صنعتی در سه شهرستان شکوفا شود.

شهرک صنعتی آشتیان در فاصله  ۲۳ کیلومتری از این شهر آشتیان و در مجاورت جاده اصلی آشتیان به تهران واقع  شده و  امکان استقرار کلیه صنایع  فلزی، غذایی، شیمیایی، کانی غیرفلزی، برق و الکترونیک، نساجی و سلولزی در آن وجود دارد.

 شهرک صنعتی تفرش نیز با مساحت ۱۱۲  هکتار و مساحت  ۴۱ هکتار زمین صنعتی، دارای ۳۷  قرارداد منعقده در زمین واگذاری زمین صنعتی است .

شهرک صنعتی فرمهین(فراهان) نیز  در پنج کیلومتری این شهر، ۴۰ کیلومتری اراک و ۴۳ کیلومتری گمرک استان مرکزی واقع شده است.

به دنبال رد صلاحیت نماینده منتخب مردم تفرش، آشتیان و فراهان برای راهیابی به مجلس یازدهم، علی‌اکبر کریمی به عنوان  نماینده معین این حوزه انتخابیه منصوب شد.

آشتیان، تفرش و فرمهین(مرکز شهرستان فراهان) به ترتیب در فاصله ۶۷، ۹۰ و ۴۶ کیلومتری مرکز استان مرکزی واقع شده‌اند.

برچسب‌ها آشتیان استان مرکزی تفرش علی اکبر کریمی تولید داخلی فراهان مجلس یازدهم سرمایه گذاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آشتیان استان مرکزی تفرش آشتیان استان مرکزی تفرش علی اکبر کریمی تولید داخلی فراهان مجلس یازدهم سرمایه گذاری اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۱۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهمنامه جاده ای و تقویت مناسبات حمل و نقلی با تاجیکستان

تین نیوز

نشست کمیته مشترک حمل و نقل جاده ای ایران با تاجیکستان برگزار و یادداشت تفاهم همکاری های بین دو کشور در تهران امضا شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، داریوش امانی معاون وزیر و رئیس این سازمان پس از عقد تفاهم نامه همکاری در زمینه حمل و نقل جاده ای با تاجیکستان، با اشاره به سیاست کلی دولت جمهوری اسلامی ایران بر توسعه مناسبات با همسایگان و کشورهای منطقه، امکان به وجود آمده را نه فقط آغاز عصر جدیدی از تقویت مناسبات حمل و نقل جاده ای، بلکه سرآغازی برای تعمیق مناسبات دو کشور در تمامی حوزه ها دانست که با زبان، پیشینه، فرهنگ و ارزش های مشترک، دارای همبستگی عمیق هستند.

وی همچنین به موقعیت راهبردی قلمرو ایران به عنوان پل ارتباطی چین و آسیای میانه با آسیای غربی و اروپا و از سوی دیگر ظرفیت های عمیق بنادر جنوبی ایران در دسترسی به اقیانوس هند و حوزه خلیج فارس، به عنوان مسیری مناسب، امن و کوتاه برای دسترسی ناوگان تاجیکستانی اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، در ادامه نشست، شایسته سعید مرادزاده، معاون وزارت نقلیات تاجیکستان نیز با قدردانی از میزبانی طرف ایرانی و تأکید بر فرصت فوق العاده اجلاس حاضر جهت احیای ظرفیت های عظیم بین دو ملت عمیقاً نزدیک، بر موقعیت تاجیکستان بر قرارگیری در قلب آسیای مرکزی، به عنوان کشوری با ظرفیت های پنهان در حوزه های مختلف حمل و نقل و به طور تاریخی دارای جایگاه مهمی در جاده ابریشم تأکید کرد.

در ادامه نشست طرفین ضمن تأکید بر ضرورت بهره برداری از ظرفیت های راهگذرهای بین المللی ازجمله KTAI، مسیر جنوبی راهگذر شرقی غربی و شاخه شرقی راهگذر شمال - جنوب، بر موضوعاتی از جمله تطبیق آمار تردد و تجارت، تقویت امکانات بین راهی، برنامه عمل خدمات راهداری، مبادله مجوزهای تردد، اطلاع رسانی هزینه های رسمی پرداخت مرزی و اجتناب از پرداخت های غیررسمی، روزآمدسازی مقررت تردد و اقامت، تسهیل روادید، جزئیات مشکلات تردد در قلمرو یکدیگر و هم افزایی مشارکت در اتحادیه های اوراسیا و شانگهای را مورد تبادل نظر فنی قرار دادند.

در خاتمه نشست، رئیس هیئت تاجیک از مدیریت عالی سازمان جهت شرکت در همایش معظم راهی به سوی تین شیان در شهر دوشنبه تاجیکستان در ماه آتی میلادی، دعوت به عمل آورد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • خسارت ندیدن بناهای بافت تاریخی زواره
  • تقویت همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • انعقاد تفاهمنامه جاده ای و تقویت مناسبات حمل و نقلی با تاجیکستان
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد
  • واحد تولید و بسته بندی زعفران غیر استاندارد در مرکزی محکوم شد
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف
  • تجلیل دانش آموزان از عملیات سپاه پاسداران