Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معروف خسروی صبح امروز در بازدید از عملیات برف‌روبی در محورهای مواصلاتی شهرستان خلخال اظهار کرد: راه ۱۱۲ روستای شهرستان خلخال بازگشایی شد.

وی افزود: بارش برف سنگین در شبانه روز گذشته راه ۱۴۰روستا را مسدود کرده بود که از اولین ساعات بارش برف تا بامداد امروز راه ۱۱۲روستا بازگشایی و تنها راه ۳۰روستا مسدود است که راهداران برای بازگشایی راه‌های این روستاها ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس راهداری شهرستان خلخال از نجات جان یک زن باردار در روستای لرد از توابع بخش شاهرود خلخال خبر داد و بیان کرد: با توجه به بارش برف سنگین در راه‌های روستایی با تلاش راهداران و همکاری نیروهای فوریت پزشکی این مادر باردار با بازگشایی راه روستای لرد و میانرودان  به بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال انتقال یافت.

وی ادامه داد: همچنین شب گذشته با تماس اهالی روستای کالار  و گزارش وضعیت اضطراری  یک فرد از اهالی این روستا، راه روستای آقبلاغ و راه روستای کالار ساعاتی پیش بازگشایی شد و بیمار بدحال این روستا با یک دستگاه آمبولانس به شهر خلخال انتقال یافت.

 

خسروی گفت: محور خلخال به اسالم تیغه زنی و برفروبی شده و با توجه به ارتفاع برف، یک دستگاه برف‌روب در کیلومتر ۲۰ جاده خلخال به اسالم  استقراریافته و در حال برف‌روبی اطراف جاده است.   

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: معروف خسروی رئیس راهداری شهرستان خلخال بازگشایی جاده ها راه های روستایی شهرستان خلخال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۱۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردنه تته در محور کرمانشاه به کردستان بازگشایی شد

سید شهرام کهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: گردنه تته پس از پنج ماه انسداد با تلاش راهداران شهرستان پاوه کاملاً بازگشایی و ایمن سازی شد.

وی افزود: گردنه تته یکی از نقاط مرتفع و برف گیر استان کرمانشاه، شهرستان پاوه به شمار می‌رود که هر سال با بارش اولین برف بسته خواهد شد؛ با توجه به سخت گذر بودن این محور، امکان انجام عملیات برف روبی وجود ندارد و بازگشایی آن به اول بهار سال آینده موکول می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این گردنه ۲۱ کیلومتر طول دارد که ۱۷ کیلومتر آن در محدوده استان کرمانشاه شهرستان پاوه واقع شده است و مابقی آن در حوزه استحفاظی استان کردستان و شهرستان سروآباد است.

کهریزی در پایان افزود: گردنه تته در منطقه اورامانات محور ارتباطی شهرستان پاوه و شهرهای نودشه و نوسود در استان کرمانشاه به شهرستان سروآباد و مریوان در استان کردستان است.

کد خبر 6087792

دیگر خبرها

  • بازگشایی گردنه معروف پس از ۵ ماه مسدودی (فیلم)
  • گردنه تته بعد از ۵ ماه بازگشایی شد + عکس
  • بازگشایی گردنه تته بعد از پنج ماه
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی
  • تخلیه روستای سیل‌زده نوده زیرکوه/۵۶ خانوار اسکان داده شدند
  • برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی
  • بازگشایی گردنه تته پس از ۵ ماه + فیلم
  • توقف قطار تا تخریب پل ثمره بارش‌های بهاری در گلستان
  • گردنه تته در محور کرمانشاه به کردستان بازگشایی شد
  • بازگشایی گردنه تته در کردستان پس از ۵ ماه