Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین بارسلونا موفق شد در پایان ۱۲۰ دقیقه با نتیجه دو بر صفر کورنیا را شکست داده و راهی دور بعدی رقابت‌های کوپا دل ری شود. این بازی با توجه به درخشش عجیب و غریب دروازه‌بان کورنیا در آستانه‌ی تبدیل شدن به یک شگفتی بود چرا که او دو بار پنالتی های بارسا را مهار کرده و بازی را به وقت اضافه کشاند تا کار برای شاگردان رونالد کومان سخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به نظر می‌رسد که بدون لیونل مسی کار برای بارسلونا بسیار سخت است چرا که او اولین جلسه‌ی محرومیتش را به خاطر مشت زنی مقابل اتلتیک بیلبائو سپری می‌کرد. بارسلونا در این بازی نتوانست در ۹۰ دقیقه کار را تمام کند چرا که اسیر درخشش رامون خوان رامیرز، دروازه بان ۲۱ ساله کورنیا شد و او پنالتی های پیانیچ و دمبله را در طول بازی مهار کرد تا کار به وقت های اضافه بکشد.

در تورنمنت شگفتی ها که رئال مادرید و اتلتیکو مادرید مقابل تیم های دسته سومی حذف شده‌اند، رخ دادن هر اتفاقی ممکن است اما بارسلونا در وقت های اضافه توانست کار را یکسره کند و به سختی صعود کرد. گل های بارسلونا در این بازی توسط عثمان دمبله و مارتین بریتویت به ثمر رسیدند.

کد خبر 580507 برچسب‌ها لیونل مسی تیم بارسلونا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیونل مسی تیم بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۱۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات پسر ۶ ساله که دچار غرق شدگی شده بود

روح اله کریمی رئیس شبکه بهداشت و درمان مرودشت اظهار کرد: طی تماس شهروندان با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ این شهرستان مبنی بر غرق شدگی پسر ۶ ساله در کانال آب اطراف شهرستان مرودشت سریعا تکنسین‌های پایگاه اورژانس کوشکک به محل مورد نظر اعزام شدند.

 او افزود: بیمار بدون هرگونه علائم حیاتی و تنفسی بود و نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ شهرستان بلافاصله عملیات احیاء تنفسی و ریوی را شروع کردند.

کریمی بیان کرد: با تلاش نیرو‌های فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ عملیات احیاء به سرعت و بدون وقفه و با موفقیت انجام شد و حدود ۳۰ دقیقه پس از احیاء، تنفس بیمار بازگشت.

او افزود: بیمار سریعا توسط نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید مطهری شهرستان مرودشت انتقال یافت و در بخش مراقبت‌های ویژه تحت مراقبت قرار گرفت. 

مرودشت در فاصله ۴۰ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل رئال مادرید (2011/5/3) / فیلم
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون
  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل بارسلونا (2002/5/1) / فیلم
  • تلاش ۳ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به مصدوم ارتفاعات حاج ابراهیم پیرانشهر
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 3-0 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2013/5/1) / فیلم
  • بمباران شمال عراق از سوی ترکیه
  • کنایه گوتی به بارسلونا؛ لیگ قهرمانان اروپا بدون رئال مادرید کسل‌کننده‌ می‌شود!
  • نجات پسر ۶ ساله که دچار غرق شدگی شده بود