Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-09@02:24:11 GMT

میناوند هوشیار، اما ریه‌هایش درگیر است

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۱۹۸۱

آفتاب‌‌نیوز :

سید محمد رضا هاشمیان روز جمعه در گفت و گو با ایرنا در خصوص آخرین وضعیت میناوند، افزود: وی هوشیار است، اما ریه هایش درگیر هستند. حال وی نسبت به صبح روز قبل بهتر شده، اما بعدازظهر و شب وضعیت ثابتی را طی کرد.

استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ادامه داد: میناوند تحت مراقبت های ویژه قرار دارد و آثار بهبودی وی در روز های آتی پدیدار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم اکنون در تلاش هستیم با مصرف دارو دستگاه تنفسی بیمار را بهبود بخشیم.

فوق تخصص مراقبت های ویژه با آرزوی سلامتی برای همه بیماران و با تاکید بر رعایت دستور العمل های بهداشتی در رابطه با کرونا، تاکید کرد: درمان کرونا تحت شرایط ویژه و با دشواری های خاص خود همراه است. امید است در روزهای آینده خبرهای خوبی از بهبودی همه بیماران برای شما داشته باشیم.

هاشمیان با اشاره به ویزیت شب گذشته علی انصاریان دیگر فوتبالیست اسبق درگیر کرونا نیز گفت: حال عمومی وی خوب است و نسبت به روز قبل وضعیت بهتری دارد.

میناوند چندی پیش در اثر ابتلا به ویروس کرونا در قسمت آی سی یو بیمارستان لاله بستری شد. وزیر ورزش و جوانان هم به فدراسیون پزشکی ورزشی دستور داد تا اقدامات درمانی برای بهبودی بازیکن پیشین پرسپولیس انجام گیرد.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: میناوند بازیکن فوتبال کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۱۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندپندنت، قبلا این داروساز انگلیسی- سوئدی مجوز بازاریابی واکسنی به نام Vaxzevria را در اتحادیه اروپا پس داده است. مجوز مذکور تاییدیه ای برای بازاریابی دارو در کشورهای عضو اتحادیه اروپا است و این شرکت اعلام کرده بود دلیل پس دادن مجوز نیز اشباع بازار با واکسن های به روز رسانی شده برای مقابله با شاخه های جدید ویروس کرونا است.

درخواست جمع آوری واکسن از اتحادیه اروپا در ۵ مارس سال جاری میلادی ثبت شده و از هفتم ماه می( دیروز) نیز اجرایی شده است. آسترازنکا در بیانیه ای اعلام کرد: از آنجا که نسخه های متعددی از واکسن های کووید۱۹ توسعه یافته اند، در بازار مازاد واکسن وجود دارد.

این شرکت اخیرا اعتراف کرد یکی از واکسن های آن به نام کووید شیلد ممکن است در مواردی نادر به ایجاد لخته خونی و کاهش پلاکت های خون منجر شود.

البته پس از آنکه شکایتی دسته جمعی از این شرکت در انگلیس ثبت شد، آسترازنکا به این عارضه جانبی اعتراف کرد. در شکایت ثبت شده، آمده بود واکسن به مرگ و میر و جراحت هایی منجر می شود و شاکیان خواستار حدود ۱۰۰ میلیون پوند غرامت برای ۵۰ قربانی شده بودند.

کد خبر 6100113 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • ژابی آلونسو: باید هوشیار باشیم چون یک گل از سوی رم، همه چیز را عوض می‌کند
  • واکسن‌های آسترازنکا از سراسر جهان جمع‌آوری می‌شوند
  • سکوت در قبال صهیونیست‌ها ظلم بزرگ به بشریت است/ دستور کار ویژه برای «رفع مشکل بیکاری»
  • دستور رئیسی برای حل اشتغال استان‌های دارای نرخ بالای بیکاری
  • دستور ویژه رئیسی برای حل مشکل اشتغال استان‌های دارای نرخ بالای بیکاری
  • دستور ویژه رئیس‌جمهور برای حل مشکل اشتغال استان‌های دارای نرخ بالای بیکاری
  • دستور ویژه رئیس جمهور برای حل مشکل اشتغال استان‌های دارای نرخ بالای بیکاری
  • رسیدگی ویژه راهداری به تخلفات صدور صورت وضعیت صوری
  • واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد
  • افزایش پایداری آب شرب در شهرستان عسلویه