Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام مختار روز جمعه در جمع خبرنگاران افزود: اجرای امینانه وقف خیرین، اجرای نیت واقف، امانتداری موقوفات، جلوگیری از طمع‌ورزی به موقوفات و ترویج وقف با نیت‌های به روز از اولویت‌های اوقاف است.
وی با اشاره به وجود ۸۰۰ نیت در موقوفات استان زنجان گفت: نیات وقف‌های مختلف متفاوت است و اوقاف نیز بر همین اساس عمل می‌کند، چرا که اجرای امینانه نیات وافقین خیر اندیش مهمترین وظیفه سازمان اوقاف و امور خیریه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کرمی افزود: در زمان کنونی موضوعات متعددی برای فرهنگ وقف وجود دارد که وقف در امور فرهنگی، پزشکی، علمی، آموزشی، محیط زیست و ترویج دین از جمله آن ها است.
وی با اشاره به اینکه وقف رفع کننده کمبودها و نقایص در جامعه است، گفت: واقف دردهای جامعه را درد خود می داند و برای رفع دردهای جامعه مال خود را وقف کرده و نام خود را در تاریخ ثبت می‌کند.
کرمی افزود: همه می‌توانیم به نوعی واقف باشیم و آن کمک در وقف‌های مشارکتی است که یکی از این نوع مشارکت‌ها برطرف کردن مشکلات شهرستان با کمک خیرین و نیکوکاران است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان تصریح کرد: می‌توان با اندک مال خود به وسیله وقف مشارکتی، جامعه را از برخی مشکلات نجات داد که این خود نوعی اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه اقتصاد مقاومتی زنجان وقف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه اقتصاد مقاومتی زنجان سازمان اوقاف و امور خیریه اقتصاد مقاومتی زنجان وقف اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۲۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم

 به نقل از شهرداری قم، مجید متین‌فر در جلسه هیئت‌مدیره سازمان بهسازی، زیباسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر در خصوص پروژه تملک و تخریب مغازه‌های اطراف قبرستان نو اظهار کرد: با همکاری دادستانی در ماده ۸ بیش از ۹۰ درصد پروژه تملک و مغازه‌ها تخریب‌شده است.

وی افزود: به دلیل مشترک بودن دیوار وقفی با مغازه‌های قبرستان نو، اختلافاتی با اداره کل اوقاف به وجود آمده که تلاش مجموعه مدیریت شهری در راستای حل آن است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با اشاره به پروژه ساماندهی میدان مطهری خاطرنشان کرد: در هسته مرکزی شهر قم نیاز به همکاری فعال تمام ارگان‌ها داریم و نقش آستانه مقدسه و اداره کل اوقاف در گسترش و پیشرفت و اجرای پروژه‌های مهم شهری بسیار پررنگ است.

متین‌فر در خصوص پروژه چهل اختران تصریح کرد: پروژه پارکینگ چهل اختران با ظرفیت ۱۰۰ خودرو و شبستان اجرا و تکمیل‌شده است.

وی تأمین بودجه برای پروژه‌های شهری را مورد توجه قرار داد و گفت: در سال جاری پشتیبان‌های ملکی متناسبی برای اجرای پروژه‌های اطراف حرم مطهر در نظر گرفته‌شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری
  • تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم
  • روزانه ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • روزی ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند
  • علت عمده سقط جنین مسایل فرهنگی و اقتصادی است
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف بستری برای ارائه عملکرد واقفین
  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است