Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@21:22:29 GMT

پنجعلی: این پرسپولیس به پختگی قهرمانی رسیده است

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۲۳۲۱

پنجعلی: این پرسپولیس به پختگی قهرمانی رسیده است

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در هفته یازدهم لیگ برتر برابر فولاد خوزستان به برتری برسد و به روند تساوی‌هایش بعد از چهار بازی پایان دهد. محمد پنجعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در مورد شرایط پرسپولیس، شانس پرسپولیس برای پنجمین قهرمانی متوالی، مصدومیت مدافعان این تیم و غیره صحبت کرد:

در بازی با فولاد روند تساوی‌های پرسپولیس پس از چهار بازی متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بازی با فولاد تیم روند خوبش را حفظ کرد اما در دیدار شهرآورد، پرسپولیس عملکرد به مراتب بهتری را به نمایش گذاشت و به نظر من همان دیدار باعث شد تا اعتماد به نفس از دست رفته پس از فینال آسیا به تیم بازگردد.

ناکامی در فینال آسیا تا چه اندازه در اینکه پرسپولیس نتوانست مدت زیادی در لیگ طعم پیروزی را بچشد، تاثیر داشت؟
در فینال آسیا حق تیم، پیروزی بود و پرسپولیس شایستگی‌هایش را در زمین با وجود بضاعت کمی که داشت، برای قهرمانی نشان داد. وقتی روی ۲ اتفاق و پنالتی جام مهمی مانند لیگ قهرمانان آسیا را از دست می‌دهید، طبیعی است با مشکلات این‌چنینی مواجه شوید و زمانی لازم است تا تیم از نظر روحی و روانی آماده شود اما دیدار با استقلال این خودباوری را به بازیکنان برای قهرمانی بازگرداند.

عملکرد تیم در بازی با فولاد راضی کننده بود؟
فولاد از تیم‌های خوب لیگ ماست که از حضور بازیکنان و کادر فنی خوبی بهره می‌برد. با وجود اینکه یک پنالتی به ناحق علیه این تیم اعلام شد، پرسپولیس توانست به بازی بازگردد و ۳ امتیاز حیاتی این دیدار را کسب کند.

اما این دیدار تبعاتی در پی داشت و ۲ مدافع میانی پرسپولیس مصدوم شدند.
این اتفاق قابل پیش بینی بود که در فشردگی بازی‌ها بازیکنان دچار مشکلاتی شوند. آن افرادی که اجازه دادند تا بازیکنان به این راحتی از تیم جدا شوند بیایند و پاسخگو باشند.

پرسپولیس در غیاب سیدجلال حسینی و کنعانی زادگان ضرر نمی‌کند؟
قطعا این موضوع تاثیر خودش را دارد اما مهم ترین عامل موفقیت پرسپولیس به نظر من، «تیم بودن» پرسپولیس بود و اینکه هر کس در این غالب تیمی قرار می‌گیرد، موثر واقع می‌شود؛ حتی بازی گرفتن از بازیکنان در پست‌های غیر تخصصی.

بازی با آلومینیوم اراک در هفته آتی را چطور می‌بینید؟
به نظر من بازی برابر تیم‌های تازه لیگ برتری شده سخت است زیرا آنها انگیزه زیادی دارند و برای اثبات خود برابر تیمی مثل پرسپولیس با بیش از توان ممکن به بازی می‌آیند. با این حال به طور حتم کادر فنی تدابیر لازم را برای این بازیکنان در نظر خواهد گرفت.

این پرسپولیس چقدر شانس برای کسب پنجمین قهرمانی متوالی دارد؟
همان‌طور که شرایط جدول را می‌بینید اختلاف بین تیم‌ها بسیار کم است و تنها یک برد ممکن است تیمی را به بالای جدول برساند اما می‌توانم بگویم این پرسپولیس پختگی لازم را برای قهرمانی دارد.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس فولاد خوزستان لیگ قهرمانان آسیا محمد پنجعلی سید جلال حسینی پرسپولیس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس فولاد خوزستان لیگ قهرمانان آسیا باشگاه پرسپولیس فولاد خوزستان لیگ قهرمانان آسیا محمد پنجعلی سید جلال حسینی پرسپولیس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۲۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده حضور اورونوف در پرسپولیس؛اوسمار حقیقت را فاش کرد

به گزارش قدس آنلاین، سرمربی برزیلی پرسپولیس در مورد شانس قهرمانی این تیم با بازیکنان جدید گفت: بازی‌های سختی داریم. لیگ ایران هر چه به پایان نزدیک‌تر می‌شود، جزئیات ریزی بازی‌ها را تغییر می‌دهد. ما بازی به بازی فکر می‌کنیم. بازی بعدی که باید به آن فکر کنیم، آلومینیوم است و بعد از آن سراغ بازی لیگ می‌رویم. نیم فصل دوم که به بازی‌ها برگشتیم، می‌دانستیم عیسی جواب می‌دهد، چون در پرسپولیس بازی کرده و جو تیم و من را می‌شناخت، اما عبدالکریم و اوستون خیلی زود با تیم آداپته شدند.

او با اشاره به نمایش درخشان اوستون اورونوف در نیم فصل دوم برای پرسپولیس عنوان کرد: یک بازی دوستانه بین ایران و ازبکستان بود که ۲-۲ شد و این بازیکن در آن مسابقه توجه من را جلب کرد. وقتی دیدیم امکان جذب او است، سریع کارش را انجام دادیم.

اوسمار با اشاره به کم حرفی اورونوف نیز اظهار داشت: کلماتی انگلیسی صحبت می‌کند و با گئورگی و وحدت هم که تقریبا زبان یکدیگر را می‌فهمند، حرف می‌زند. همین که با توپ صحبت نمی‌کند، کافی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به اورونوف می‌گوید بیش از حد دریبل نزند؟ گفت: ما ایده مخصوص خودمان را برای بازی داریم و تقریبا همه بازیکنان با آن آشنا هستند. بازیکنان می‌دانند تا جایی که به تیم آسیب نزنند، آزادی عمل دارند.


 

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ایران فینالیست شد/ یک گام تا قهرمانی در قاره‌کهن
  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • پشت پرده حضور اورونوف در پرسپولیس؛اوسمار حقیقت را فاش کرد
  • احمدی: ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پرداخت کردیم/ تیم را برای قهرمانی در آسیا تجهیز می کنیم
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس