Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@03:27:38 GMT

جهانبخش یک بازی دیگر را از دست داد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۲۳۶۳

جهانبخش یک بازی دیگر را از دست داد

بازیکن ایرانی برایتون از فهرست تیمش برای دیدار مقابل بلکپول خارج شد.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش پس از غیبت در دو دیدار اخیرشان در لیگ برتر انگلیس مقابل منچستر یونایتد و لیدز یونایتد، در بازی آینده برایتون برابر بلکپول هم حضور ندارد و با اعلام گراهام پاتر در لیست بازی قرار نگرفته است.

 

سرمربی برایتون در آستانه دیدار جام حذفی مقابل بلکپول در یک نشست خبری راجع به وضعیت این تیم و بازیکنانش صحبت‌هایی انجام داد و در آن اعلام کرد، طارق لمپتی و علیرضا جهانبخش هنوز چند هفته دیگر به درمان نیاز دارند و در شرایط بازی نیستند و برخی دیگر از بازیکنان ازجمله آرون کانولی، آدام لالانا و دنی ولبک هم هنوز به‌صورت کامل بهبود پیدا نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

برایتون ۱۲ روز قبل در نخستین بازی خود در فصل ۲۱-۲۰۲۰ جام حذفی انگلیس و مرحله سوم این رقابت‌ها به مصاف تیم نیوپورت رفت و در ضربات پنالتی موفق به کسب پیروزی شد که در این مسابقه علیرضا جهانبخش ۷۱ دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت.

 

جهانبخش پس از آسیب دیدگی‌ای که در بازی گذشته جام حذفی مقابل نیوپورت داشت و از ترکیب تیمش خارج شد، در دو هفته گذشته لیگ برتر انگلیس نیز به دلیل مصدومیت به میدان نرفت و فردا شب نیز تیمش را در یک دیدار دیگر از FA Cup برابر بلکپول همراهی نمی‌کند.

 

برایتون از ساعت ۱۸:۳۰ فردا شنبه در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی انگلیس مقابل بلکپول قرار می‌گیرد ولی در این بازی علیرضا جهانبخش که در لیگ برتر انگلیس ۱۱ بازی انجام داده و در جام اتحادیه سه بار به میدان رفته و در این مدت سه پاس گل داده را در اختیار ندارد.

علیرضا جهانبخش برایتون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علیرضا جهانبخش برایتون علیرضا جهانبخش جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۲۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریم هوادار مثل کریم بنزما! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، برتری ارزشمند هوادار تهران مقابل صنعت نفت آبادان کاری کرد تا خیال این تیم بابت بقا در لیگ برتر تقریبا راحت شود که گل دوم بنفش پوشان را کریم اسلامی با سه سرتوپ دیدنی و شوت زمینیِ پای چپ، مشابه با حرکت و گل‌های کریم بنزما به ثمر رساند.

هوادار مقابل صنعت نفت دوباره در خط حمله مهاجم با تجربه خود را در اختیار داشت و این بازیکن هم نمی‌خواست در بازگشت به جمع نفرات اصلی تیمش جایگاه خود را از دست بدهد و توانست با یک بازی درخشان نقش کلیدی در سه امتیاز مقابل تیم سرسخت صنعت نفت داشته باشد.

کریم اسلامی که پیش از این چهار گل مهم برای بنفش پوشان زده بود، در دیدار با آبادانی‌ها هم کاری کرد تا از شوک زودهنگام خارج شوند و با گرفتن خطاهای متعدد در زمین حریف فرصت زدن ایستگاهی و گل را برای تیمش به وجود آورد و دومین گل هوادار را هم با حرکت انفرادی و سه سرتوپ و دریبل و در نهایت شوت زمینیِ پای چپ زد تا مهره شاخص تیمش در این دیدار باشد.

مهاجم با تجربه هوادار تهران با عملکردش در این دیدار توانست پنجمین گل خود در فصل جاری لیگ برتر را به ثمر رساند که این آمار او در مقایسه با بسیاری از مهاجمان جوان لیگ بالاتر و قابل توجه‌تر است.

دیگر خبرها

  • جهانبخش در باشگاه صدتایی‌های فاینورد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی
  • آه و افسوس جهانبخش: توپ لعنتی کجا رفت!
  • برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش
  • برد پُرگل چلسی و برتری دقایق پایانی برایتون برابر استون‌ویلا
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم
  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ
  • کریم هوادار مثل کریم بنزما! (عکس)