Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این‌که هیچ مانعی برای تامین تجهیزات بندری نداریم، گفت: تجهیزات بندری به طور کامل تامین شده است. - اخبار اقتصادی -

محمد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: تجهیزات بنادر شمالی و جنوبی کشور به طور کامل تامین شده و این تجهیزات به‌روز هستند.

وی با تاکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های داخلی برای ساخت تجهیزات دریایی و بندری افزود: اکنون تخلیه و بارگیری کالا نیز در حداقل زمان ممکن در حال انجام است و مشکلی بابت این موضوع در کشور نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم، بنا بر اعلام سازمان بنادر و دریانوردی قرار است فردا در راستای استفاده حداکثری از ظرفیت‌های داخلی قرارداد طراحی، ساخت و تحویل 5 فروند شناور راهنمابرفولادی برای بنادر شمالی کشور و قرارداد طراحی، ساخت و تحویل 5 فروند شناور راهنمابر آلومینیومی برای بنادر جنوبی با 2 شرکت داخلی امضا شود.

ارزش این قراردادها 3907 میلیارد ریال اعلام شده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان بنادر سازمان بنادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۲۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام تعمیرات کامل نیروگاه برق شهرستان ری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ نیروگاه برق ری آماده خدمات رسانی در فصل تابستان. این نیروگاه که برق مصرفی دو ساعت پایتخت در شبانه روز را تامین می‌کند، با تعمیرات اساسی آماده تامین برق پایدار مورد نیاز در فصل گرمِ سال است.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تلاش دانشمندان ایرانی برای تولید واکسن آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان
  • علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در بندر چابهار هستیم
  • ◄ نشست مرور فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری در بندر شهید رجایی
  • توسعه زیرساخت‌ها در بنادر امری ضروری است
  • انجام تعمیرات کامل نیروگاه برق شهرستان ری
  • ایران جز کشورهای برتر در سدسازی است/ تامین ۹۵درصد تجهیزات آب و فاضلاب
  • تامین آب پایدار درمناطق بلوچستان جنوبی و مرکزی
  • آماده باش کامل اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • هشدار آشکار؛ اولین مانور شبیه سازی ماشه هسته‌ای با هدایت شخص کیم جونگ اون انجام شد | کره شمالی برای چه چیزی آماده می شود؟