Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، اکبر بهنامجو روز جمعه  در جمع اعضای ستاد انتخابات استان اظهار کرد: همانند انتخابات مجلس شورای اسلامی بدون جانبداری از فرد و جریان سیاسی خاص باید انتخابات سالم و بدون حاشیه برگزار کنیم.
وی با بیان اینکه تا کنون هیچ اعتراضی و گلایه ای در رابطه با انتخابات مجلس شورای اسلامی  متوجه برگزار کنندگان نشده افزود: استانداری دارای کارکنان با  افراد گرایش های سیاسی مختلف  است اما در صیانت از آرای مردم با کسی رو دربایستی نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار اردبیل ادامه داد: افرادی که در برگزاری انتخابات نقش دارند به هیچ وجه نباید طرفدار فرد یا جریان خاص سیاسی در برگزاری انتخابات باشند چرا که به عنوان امین مردم باید از آرای آنها صیانت کنند.
بهنامجو با  اشاره به اینکه فرهنگ امانتداری، درست کار کردن و بدون حاشیه کارها را پیش بردن باید در استان نهادینه شود تشریح کرد: اگر بتوانیم در بحث انتخابات فرهنگ امانتداری و صیانت از آرای مردم را به عنوان الگوی جامعه نهادینه کنیم انتخابات بدون حاشیه و بدون دغدغه را برگزار خواهیم کرد.
وی بیان کرد : در جلسات ستاد انتخابات نباید در جانبداری از شخص و یا جریان بحث و گفتگو صورت گیرد تا خدای ناکرده عده ای برای رسیدن به اهداف خود از بحث های حاشیه ساز سوء استفاده نکنند.
وی در این جلسه به بی طرفی اعضای ستاد و اقدام به روح قانون تاکید کرد و افزود: احترام به همه داوطلبان و شرکت کنندگان وظیفه ستاد انتخابات است و فعالیت در آستانه انتخابات بخصوص به لحاظ شرایط کرونایی بیشتر بصورت مجازی اتفاق می افتد و باید طبق قانون مواظب باشیم کسی خلاف قانون عمل نکند.
استاندار اردبیل از اعضای ستاد انتخابات استان اردبیل خواست در ارابطه با نامزدهای احتمالی هیچگونه اظهار نظر و پیش بینی نکنند و دفاع از آرای مردم را الویت کاری خود قرار دهند.
بهنامجو اظهار کرد: مردم ما قدرشناس بوده و در تشخیص خود بهتر عمل می کنند.

به گفته وی ، جریان های سیاسی و احزاب و تشکل های سیاسی نیز در گرم کردن تنور انتخابات نقش دارند و باید وظیفه خود را به نحو احسن جهت حضور حداکثری انجام دهند.
وی گفت: انتخابات ۱۴۰۰ شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری در استان اردبیل مثل مجلس شورای اسلامی با استقبال خوبی مواجه می شود و مردم پای صندوق های رای حاضر خواهند شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل نیز در این جلسه گفت: دریافت گواهی عدم سوء پیشینه برای ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در انتخابات ضروری است.
بهروز ندایی بیان کرد: با توجه به آغاز ثبت نام برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از روز ۲۰ اسفندماه ،داوطلبان تا این زمان، فرصت دریافت گواهی عدم سوء پیشینه دارند و در صورت عدم دریافت، ثبت نام از این افراد مغایر قوانین است.
وی اضافه کرد: استعفای کنونی داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا الزامی نبوده و می توانند قبل از زمان ثبت نام نسبت به این کار اقدام کنند.
ندایی با تاکید بر هماهنگی برای برگزاری این انتخابات خواستار شناسایی معتمدین محلات، پیش بینی های لازم برای انتخاب هیات اجرایی، جابجایی بخشداران در صورت نیاز برای نظارت بر انتخابات شوراهای روستا و مشخص شدن هیات های اجرایی ادارات شد.
در این جلسه مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گزارشی از اقدامات انجام یافته برای تدارک تمهیدات لازم برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا ارایه کرد.
همچنین روسای کمیته های مختلف ستاد انتخابات استان نیز نظرات خود را در خصوص برگزاری سالم این دوره از انتخابات ارایه کردند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی استان اردبیل تبلیغات انتخاباتی استانداری اردبیل اکبر بهنام جو 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی استان اردبیل انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی استان اردبیل تبلیغات انتخاباتی استانداری اردبیل اکبر بهنام جو اخبار کنکور شوراهای اسلامی شهر و روستا ستاد انتخابات انتخابات استان آرای مردم ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۲۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت در انتخابات هم حق است هم وظیفه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، امام جمعه خرم آباد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلای الغدیر به برگزاری دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی اشاره کرد و افزود: برگزار کنندگان انتخابات دقت لازم را در اجرای چهار راهبرد رهبر معظم انقلاب در برگزاری انتخابات را داشته باشند.
حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی خطاب به برگزارکنندگان انتخابات گفت: دقت لازم را در برگزاری انتخابات سالم انجام دهند و با تخلفات احتمالی در هر سطحی برخورد شود که تخلف در انتخابات گناهی نابخشودنی است.
خطیب جمعه خرم آباد با اشاره به سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) بیان کرد: امام جعفر صادق (ع) امام جهاد و مبارزه بودند، ایشان همزمان با جهاد و مبارزه مستمر برای سرنگونی حکومت بنی امیه شاگردان مستعد، فهیم و متبحر در علوم اسلامی تربیت نمودند که موجب حفظ و اصالت معارف اسلامی گردید.
حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی ادامه داد: اکنون در این عصر حاکمیت بخشیدن به معارف اسلامی جهت اجرای عدالت و مبارزه با ظلم وظیفه همه مردم است.
وی با اشاره به اصل ۱۲۳ قانون اساسی و تصویب قانون مد و لباس افزود: براساس این قانون در راستای تقویت فرهنگ ایرانی و اسلامی و ترغیب مردم به استفاده از لباس‌های مانوس با فرهنگ اسلامی وظایفی برای برخی وزراتخانه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی، صمت، آموزش و پرورش، صدا و سیما تعریف شده و همزمان تکالیفی برای نمایندگانی از مجلس و اصناف در یازده ماده و سه تبصره بیان شده که باید اجرا شود.
امام جمعه خرم‌آباد یادآور شد: کمیته مد و لباس در استان نسبت به اجرای قانون و اتخاذ تدابیر در جلوگیری از توزیع لباس‌های غیر مانوس با فرهنگ ایرانی اسلامی اقدام کند.
حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی با بیان اینکه آینده کشور و لرستان امیدوار کننده و روشن است، گفت: وجود کارگاه‌های بزرگ و کوچک تولیدی، صنعتی و تولیدات دامی و کشاورزی همراه با تولیدات متنوع و توجه دولت به احیای برخی کارخانجات تعطیل شده مثل ماشین سازی لرستان که در موقعیت تولید مناسبی قرار گرفته و پیگیری رونق و برگشت به تولید برخی کارخانه‌های تعطیل دیگر آینده روشنی برای استان متصور است.
وی با اعلام تشکر از عملکرد آموزش و پرورش در سال‌های متمادی در اجرای طرح سودای بندگی افزود: معاونت پرورشی و معلمان دلسوز از سال‌های گذشته و دولت‌های مختلف دانش آموزان را در میعادگاه فرهنگی عبادی و الهی نماز جمعه حاضر شده تا با آداب حضور آشنا شوند.
نماینده ولی فقیه در استان لرستان ضمن قدرانی از پرسنل نیروی انتظامی افزود: نیروی انتظامی خدمات زیادی انجام می‌دهد حفظ امنیت مردم مبارزه و جهاد با قاچاقچیان اسلحه و کشف سلاح، مبارزه با سوداگران مواد مخدر، برخورد با اراذل و اوباش و خدمات بسیار دیگری که پرسنل نیروی انتظامی انجام می‌دهند، جای قدر دانی دارد.

دیگر خبرها

  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • اخبار سیاسی ۱۶ اردیبهشت؛ ۶مرحله اخذ رای الکترونیک/نشست رئیسی با استانداران
  • با نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان اردبیل آشنا شوید
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • رای گیری الکترونیک چگونه انجام می‌شود؟
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • شرکت در انتخابات هم حق است هم وظیفه
  • شکست سنگین حزب سوناک در انتخابات شوراهای شهر/حزب مخالف خواستار برگزاری انتخابات سراسری شد
  • انتقاد چمران از تناقضات در قانون نظام شورایی کشور