Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@17:51:36 GMT

ادامه صدرنشینی سپاهان در لیگ والیبال

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۳۲۷۶

ادامه صدرنشینی سپاهان در لیگ والیبال

تیم والیبال سپاهان با کسب یک‌ پیروزی دیگر در لیگ برتر، به صدرنشینی خود در این رقابت‌ها ادامه داد.

به گزارش ایسنا، امروز (جمعه) سوم بهمن ۱۳۹۹ دو دیدار از هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال برگزار شد که در حساس‌ترین بازی این هفته، سپاهان اصفهان به عنوان صدرنشین‌ با نتیجه ۳ بر یک شهداب یزد را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار که مصاف مدعیان کسب عنوان قهرمانی بود، شاگردان رحمان‌ محمدی‌راد دو ست نخست را ۲۵-۲۰ و ۲۵-۲۱ پیروز شدند و سپس در ست سوم ۲۱-۲۵ تن به شکست دادند تا بازی به ست چهارم کشیده شود. با این‌ وجود اصفهانی توانستند در ست چهارم هم ۲۵-۱۶ شاگردان عمده‌غیاثی را شکست دهند و صدرنشینی خود در لیگ را ادامه دهند.

در بازی دوم امروز هم که همزمان با بزی قبل بود، سایپای تهران با هدایت شهنازی موفق شد تیم شگفتی ساز شهرداری گند را ۳ بر صفر (۱۴-۲۵، ۲۰-۲۵ و ۲۲-۲۵) شکست دهد. سایپا در هفته گذشته ۳ بر ۲ مقابل هراز متحمل باخت شد.

نتایج و برنامه بازی‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

بازی‌های ساعت ۱۱:۰۰

سپاهان اصفهان ۳ - ۱ شهداب یزد (۲۵-۲۰، ۲۵-۲۱، ۲۱-۲۵ و ۲۵-۱۶)

شهرداری گنبد صفر - ۳ سایپا (۱۴-۲۵، ۲۰-۲۵ و  ۲۲-۲۵)

بازی‌های ساعت ۱۴:۰۰

هورسان رامسر - شهرداری ارومیه 

آذرباتری ارومیه - پیکان تهران 

بازی‌های ساعت ۱۷:۰۰

خاتم اردکان - راهیاب ملل مریوان

شهرداری ورامین - فولاد سیرجان 

در این هفته تیم‌های لبنیات هراز آمل و شهرداری قزوین به دلیل قرعه استراحت، بازی ندارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال واليبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۳۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بازی های انتقامی پرسپولیس و اوسمار ویرا

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس در دور رفت لیگ برتر یک بر صفر به سپاهان باخت که در آن دیدار یحیی گل محمدی سرمربی تیم بود و اوسمار ویرا نقش دستیار اولش را بازی می کرد. 

پرسپولیس چهارشنبه آینده باید انتقام آن شکست را در تهران بگیرد کاری که رقیب دیرینه یعنی استقلال با سپاهان کرد و در تهران با یک گل انتقام شکست اصفهان را گرفت.

البته ویرا باید قبل از آن تیمش را به مصاف آلومینیوم اراک بفرستد.

حریفی که در اولین بازی دور برگشت پرسپولیس را شکست داد و اتفاقاً آن دیدار اولین دیداری بود که اوسمار ویرا به عنوان سرمربی روی نیمکت پرسپولیس می نشست.

در واقع مربی برزیلی سرخپوشان پایتخت دو دیدار انتقامی را در دو جام مختلف مقابل آلومینیوم اراک و سپاهان اصفهان در پیش دارد. 

تیم‌هایی که در چند سال اخیر بیشتر از سایر رقبا پرسپولیس را شکست داده اند.

پرسپولیس سابقه شکست مقابل آلومینیوم اراک در جام حذفی را دارد و در زمان مربیگری سید مهدی رحمتی در این تیم، در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب آلومینیوم اراک شد. 

پرسپولیسی ها پارسال هم در لیگ برتر یک بار به سپاهان باختند اما در جام حذفی و در اصفهان ۴ بر ۲ این حریف پرمهره را شکست دادند. 

نکته مهم دیگر این که رضا درویش گفته بود بعد از بازی با سپاهان قرارداد اوسمار ویرا تمدید می شود که این مسأله هم نشان از اهمیت خاص این دو بازی برای سرمربی پرسپولیس دارد.

او می داند که در صورت پیروزی مقابل آلومینیوم اراک و سپاهان اصفهان مشکل خاصی برای تمدید نخواهد داشت اما شاید در غیر این صورت تردیدهایی در بحث تمدید قرارداد ایجاد شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی‌ + پخش آنلاین
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • اردوی یک هفته‌ای والیبال ایران در برزیل و ژاپن
  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • آغاز بازی های انتقامی پرسپولیس و اوسمار ویرا
  • واکنش عجیب سیاوش یزدانی به حذف الهلال!
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • تثبیت صدرنشینی آرسنال با تحقیر چلسی
  • آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد