Web Analytics Made Easy - Statcounter

خوشحال از برگزاری مسابقه نقاشی با عنوان«بهار انقلاب اسلامی» در تالش به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر خبر داد.

«بهرام خوشحال» امروز(جمعه، ۳ بهمن) در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان با عنوان «بهار انقلاب اسلامی» در تالش برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش با بیان‌اینکه این مسابقه نقاشی در ۲ رده سنی  ۶ تا ۱۰ سال و ۱۰ تا ۱۵ سال برگزار می‌شود، افزود: این مسابقه به همت انجمن هنرهای تجسمی و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش برگزار می‌شود.

 

وی به شرایط شرکت در مسابقه نقاشی«بهار انقلاب اسلامی» اشاره کرد و گفت: نقاشی‌ها باید کاملا مشخص و واضح باشند و نام و نام خانوادگی و تاریخ تولد شرکت‌کنندگان باید به صورت خوانا در قسمت پایین، سمت چپ نقاشی‌ها نوشته شود.

 

خوشحال تصریح‌کرد: همچنین سایر مشخصات نیز شامل نام و نام خانوادگی، شماره تماس، مقطع تحصیلی و نشانی دقیق پستی به صورت جداگانه در فایلword  تایپ کرده و ارسال شود.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش با اشاره به اینکه آثار باید به شماره تلگرامی ۰۹۰۱۳۹۴۵۱۱۷ ارسال شود، گفت: هر فرد می‌تواند با ارسال حداکثر سه اثر در مسابقه شرکت کند.

 

وی افزود: کودکان و نوجوانان در کشیدن نقاشی‌های خود می‌توانند از تمامی ابزار نقاشی همچون مدادرنگی، گواش، مدادشمعی(پاستل)، آبرنگ و ... استفاده کنند.

 

خوشحال آخرین مهلت ارسال آثار را ۳۰ بهمن ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: به ۱۰ نفر از نقاشی‌های برگزیده هدایایی اهدا می‌شود.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش خاطرنشان‌کرد: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۰۱۳۴۴۲۳۲۱۱۵ تماس حاصل کنند.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: بهار انقلاب اسلامی ایران دهه فجر مسابقه نقاشی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش بهار انقلاب اسلامی مسابقه نقاشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۳۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی خطیر: روز بزرگی بود و نمی‌دانید چقدر خوشحال هستم / فیلم

صحبت های علی خطیر را مشاهده می کنید.

دانلود (18.1MB)

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور
  • علی خطیر: روز بزرگی بود و نمی‌دانید چقدر خوشحال هستم / فیلم
  • برگزاری «هفته هنر انقلاب» مایه دلگرمی هنرمندان است/یک پیشنهاد مهم
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «در شکوه هفتمین اقرار» در یزد
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • افتتاح نمایشگاه گروهی نقاشی «بهار رنگ ها» در برج آزادی