Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@16:49:42 GMT

سردار کوثری: ما با کسی رودربایستی یا شوخی نداریم

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۳۷۷۶

سردار کوثری: ما با کسی رودربایستی یا شوخی نداریم

باشگاه خبرنگاران: سردار سرتیپ پاسدار محمد اسماعیل کوثری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به رزمایش‌های اخیر نیروهای مسلح کشورمان گفت: انجام رزمایش عزیزان ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ابتدا بر اساس یک برنامه سالیانه در جهت آمادگی یکان‌های عملیاتی و ستادها بود.

او ادامه داد: دوم هم اینکه در این رزمایش سلاح‌های جدید را در معرض آزمایش بگذارند و معایب و محاسن آن را به صورت دقیق به دست بیاورند، سوم اینکه نظارت توسط ستاد کل نیروهای مسلح که در رده بالاتر از ارتش و سپاه قرار دارد دقیقا در میدان رزم و عمل بررسی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهارم پیام دوستی به کشورهای همسایه داشت که اگر قدرتمند باشید دیگر هیچ کشوری حق دخالت در کشور شما ندارد.

جانشین سابق قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران افزود: ما قادریم که امنیت منطقه را خودمان به وجود بیاوریم نه اینکه کشورهای بیگانه و آنهایی که چشم طمع به این کشور و اموال آن دارند از هزارها کیلومتر دورتر بخواهند برای ما امنیت برقرار کنند و به وسیله این دروغ اقدامات دیگری را انجام دهند.

کوثری تصریح کرد: در نهایت هم این رزمایش‌ها نوعی حرکت بازدارنده بود، چرا که اگر نیروهای مسلح هر کشوری در جهت حفظ مرزهای جغرافیایی و حفظ دستاوردهایی که دارند قوی شوند قطعا و یقینا باعث یک حرکت بازدارنده برای دشمنانی که چشم طمع به این منطقه دارند خواهد بود؛ لذا در نهایت این حرکت نیروهای مسلح به خصوص سپاه و ارتش در این جهت است که به دشمنان تفهیم کنند که ما این آمادگی عکس العمل در کوتاه ترین زمان را داریم و آنها بدانند که ما با کسی رودربایستی یا شوخی نداریم.

منبع: فردا

کلیدواژه: سردار کوثری رزمایش های سپاه و ارتش نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۳۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام توپخانه‌های مرکز مهمات میدانی نیروهای مسلح اوکراین

دریافت 11 MB کد خبر 6095524

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه رژیم صهیونیستی
  • یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد
  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه اسرائیل
  • یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات‌ علیه اسرائیل خبر داد
  • انهدام توپخانه‌های مرکز مهمات میدانی نیروهای مسلح اوکراین
  • بازدید محسنی اژه‌ای از دستاوردهای نیروی دریایی سپاه
  • رزمایش حفاظتی اطفای حریق در شاهرود اجرا شد
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • ارتش یمن لحظه حمله به کشتی اسرائیلی را منتشر کرد+فیلم
  • نشست منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد