Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-29@05:32:13 GMT

جاده‌های مسدود خراسان رضوی بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۳۷۸۶

جاده‌های مسدود خراسان رضوی بازگشایی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: راه اصلی مشهد - کلات و جاده فرعی درگز - کلات که روز پنجشنبه به علت بارش شدید برف، کولاک، کاهش دید و لغزندگی سطح جاده مسدود اعلام شده بود امروز بازگشایی شد.

به گزارش قدس آنلاین، ابراهیم نصری افزود: بارش برف پراکنده در جاده‌های بخش احمدآباد مشهد نیز متوقف شده و در حال حاضر هیچگونه بارندگی یا مه گرفتگی در راه‌های استان گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاهش دمای هوا و بارندگی از دیروز در مناطق شمالی استان آغاز شد که بر اساس اعلام سازمان هواشناسی تا صبح شنبه ادامه دارد و دمای هوا در مناطق سردسیر استان به کمتر از ۱۰ درجه زیر صفر نیز می‌رسد.

 منبع: ایرنا

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جاده های مسدود بازگشایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۳۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده گنجنامه-تویسرکان بازگشایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهرداد آهکی صبح امروز گفت: از اواسط اسفند سال ۱۴۰۲ عملیات بازگشایی محور گنجنامه-تویسرکان با فعالیت ۱۰ نفر نیروی راهدار ،۱ دستگاه برف خور ،۱ دستگاه گریدر ،۲ دستگاه لودر ،۳ دستگاه کامیون برفروبی آغاز شده بود و تاکنون ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ادامه داشته است.

وی خاطر نشان کرد: در این مسیر کوهستانی، ۱۴ کیلومتر آن بسیار کولاک گیر بوده و در برخی از نقاط ارتفاع کولاک برف به ۶ متر نیز می‌رسد که با فعالیت جهادی عوامل راهداری عملیات برفروبی و بازگشایی این مسیر به پایان رسیده است.

وی تصریح کرد: بیش از ۲ هزار متر مربع در محور گنجنامه-تویسرکان با استفاده از آسفالت گرم چاله گیری و لکه گیری انجام شده است و عملیات لق گیری سنگ‌ها، تعمیر و نصب گادرریل و نصب نیوجرسی نیز در حال انجام است.

آهکی در پایان گفت: محور گنجنامه -تویسرکان از روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه با هماهنگی کمیسیون ایمنی راه‌ها، مدیریت بحران استانداری و پلیس راه استان بطور کامل بازگشایی می‌شود.

کد خبر 6088954

دیگر خبرها

  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • محور یزد - دربید همچنان مسدود است/تخریب ۳ کیلومتر در بارندگی ها
  • ۵۳ درصد از داوطلبان اهدای خون خراسان رضوی «مستمر» هستند
  • خراسان رضوی هفته ای سرد و بارانی را پیش رو خواهد داشت
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد
  • مسیرهای خراسان جنوبی مسدود نیست
  • جاده گنجنامه-تویسرکان بازگشایی شد