Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@09:43:07 GMT

جشنواره فیلم کن تا ماه جولای عقب می‌افتد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۴۱۵۴

جشنواره فیلم کن تا ماه جولای عقب می‌افتد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، در حالی که هنوز مقامات کن به صورت رسمی چیزی را اعلام نکرده‌اند اما ورایتی می‌گوید دریافته است مقامات در نظر دارند این جشنواره را در تاریخی بین ۵ تا ۲۵ جولای (۱۴ تیر تا ۳ مرداد ۱۴۰۰) برگزار کنند.

گرچه پیشتر احتمال داده شده بود این جشنواره تا اواخر ژوئن به تعویق بیفتد اما حالا به نظر می‌رسد تاخیر بیشتری مورد نظر قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسد تاریخ ۲۱ تا ۲۵ ژوئن (۳۱ خرداد تا ۴ تیر) زمانی باشد که برای برگزاری بازار کن که با عنوان «شیرهای کن» فعالیت می‌کند در نظر گرفته شده است. یکی از مقامات این بازار گفته برنامه‌ای برای تغییر این تاریخ ندارند و مثل سال قبل که به اکتبر منتقل شده بود امسال چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد.

گفته شده به اتحادیه هتل‌داران کن هم گفته شده که جشنواره فیلم کن به احتمال زیاد در ماه جولای برگزار می‌شود. این در حالی است که هتل‌داران ترجیح می‌دادند این جشنواره در همان ماه مه یا در نهایت در ژوئن برگزار می‌شد.

در حالت عادی ماه جولای نقطه داغ گردشگری این شهر است و ترکیب حضور توریست‌ها و چهره‌های سینمایی می‌تواند هتل‌های مملو از گردشگر را با مشکل روبرو کند.

در هر حال شیوع کرونا صنعت هتل‌داری فرانسه و کن را نیز مثل دیگر نقاط اروپا با مشکلات زیادی روبرو کرده است و همه برنامه‌های سال ۲۰۲۰ یکی پس از دیگری لغو شدند.

مقامات جشنواره کن امیدوارند بتوانند یکی دو روز بر طول جشنواره امسال بیفزایند زیرا فیلم‌های مهمی در دست تولید است، اما در عین حال باید دید که این روزهای اضافی از نظر تامین بودجه جشنواره ممکن خواهد بود یا خیر.

در هر حال اکنون کاخ جشنواره کن که محلی است که ستارگان فیلم‌ها در آنجا روی فرش قرمز می‌روند، برای واکسیناسیون مورد استفاده است و مردم شهر برای زدن واکسن کووید ۱۹ به آنجا می‌روند.

کد خبر 5128010

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره فیلم کن جشنواره سینمایی شیوع کرونا تئاتر ایران سی و نهمین جشنواره فیلم فجر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر فیلم کوتاه موسیقی ایرانی جشنواره فیلم کوتاه تهران فیلم سینمایی تئاتر شهر برنامه تلویزیونی تئاتر صاحبدلان کنسرت موسیقی حضور هنر ایران در جهان ویروس کرونا شبکه پنج سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۴۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) طوفان نارنجی آتن را بلعید!

مقامات یونان هشدار داده‌اند که غلظت گرد و غبار ناشی از طوفان صحرای بزرگ آفریقا می‌تواند نور خورشید و دید را کاهش دهد، در حالی که افزایش سطح ذرات ریز آلودگی خطرات سلامتی را به همراه دارد. به گفته مسئولان شهری، ابر‌های گرد و غباری که از صحرای بزرگ آفریقا به داخل یونان وارد شده، یکی از بدترین حوادثی است که از سال ۲۰۱۸ این کشور شاهد بوده است.

مه زرد مایل به نارنجی پس از چند روز وزش باد‌های شدید از سمت جنوب، دید کلی را محدود کرده است و مقامات مسئول در مورد خطرات تنفسی هشدار دادند.

کوستاس لاگوواردوس، مدیر تحقیقات آب و هوا در رصدخانه آتن، در این رابطه گفت: «این رویداد یکی از جدی‌ترین اپیزود‌های غلظت گرد و غبار و شن از صحرای بزرگ آفریقا از ۲۲ مارس ۲۰۱۸ است؛ زمانی که ابر‌ها به طور خاص به جزیره کرت را بلعیدند.»

یونان در اواخر ماه مارس و اوایل آوریل توسط ابر‌های گرد و غبار صحرای بزرگ آفریقا تحت تأثیر قرار گرفته است و حتی این ریزگرد‌ها به بخش‌هایی از سوئیس و جنوب فرانسه نیز وارد شده است.

مقامات هشدار دادند که غلظت گرد و غبار می‌تواند نور خورشید و دید را کاهش دهد و در عین حال میزان ذرات ریز آلودگی را افزایش دهد و خطراتی را برای افراد مبتلا به مشکلات زمینه‌ای ایجاد کند.

صحرای بزرگ آفریقا سالانه مسئول انتشار ۶۰ تا ۲۰۰ میلیون تن گرد و غبار معدنی است. در حالی که بزرگترین ذرات این صحرا به سرعت به زمین باز می‌گردند، کوچک‌ترین آنها می‌تواند هزاران کیلومتر را طی کند و به طور بالقوه تمام اروپا را تحت تأثیر قرار دهد. وزش باد‌های شدید جنوبی در چند روز گذشته به وقوع آتش‌سوزی‌های زودهنگام غیر فصلی در جنوب این کشور دامن زده است.

سازمان آتش‌نشانی یونان شامگاه سه شنبه اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته در مجموع ۲۵ مورد آتش‌سوزی در سراسر کشور رخ داده است.

منبع: ایمنا

tags # اخبار جهان سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند
  • وزیر صهیونیست: بایدن به اسرائیل آسیب رساند
  • آسمان این شهر نارنجی شد
  • عکس یادگاری در اجلاس بین‌المللی مقامات عالی امنیتی
  • (تصاویر) طوفان نارنجی آتن را بلعید!
  • آسمان این شهر نارنجی شد/ عکس
  • فیلم| استقبال رسمی مقامات سریلانکا از رییس جمهور
  • فیلم/ استقبال رسمی مقامات سریلانکا از رییس جمهور
  • استقبال رسمی مقامات سریلانکا از رییس جمهور
  • جو شدید امنیتی در دانشگاه