Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@14:18:28 GMT

دولت و مجلس در تصویب بودجه تعامل داشته باشند

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۴۲۳۸

دولت و مجلس در تصویب بودجه تعامل داشته باشند

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم حسینی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ساوه، گفت: ساماندهی شرایط اقتصادی کشور لزوم تعامل بین دستگاهی و همت مسئولان را دوچندان می‌کند.
وی با اشاره به اینکه مردم سرمایه‌های اجتماعی انقلاب هستند، اظهار داشت: مسئولان اعم از دولت و نمایندگان مجلس باید برای رفاه عمومی در جامعه و بهبود اوضاع معیشتی مردم سیاست‌گذاری‌ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت‌الاسلام حسینی گفت: کلیات لایحه بودجه باید اصلاح شود و نباید مردم به دلیل اختلافات سیاسی و حزبی متضرر شوند.
 امام جمعه ساوه، فرمانبری از مقام معظم رهبری در موضوع ممنوعیت واردات واکسن خارجی را وظیفه همگانی برشمرد و گفت: اعتماد به دشمنان انقلاب در شرایط امروز کشور عاقلانه نیست.
وی عنوان کرد: قوای حاکم در نظام جمهوری اسلامی زیر نظر ولایت فقیه باید عامل به قانون اساسی باشند و برای حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور تعلل نکنند.
خطیب جمعه ساوه ادامه داد: با تدابیر رهبر معظم انقلاب، کشور از شدیدترین تحریم‌های دشمنان به سلامت عبور خواهد کرد و این موضوع مستلزم همراهی همه قوا و اعتماد به نفس در میان ارکان نظام است.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: در شرایطی که شیوع ویروس کرونا اقتصاد و تولید کشور را تحت تاثیر قرار داده است، باید نسبت به حمایت از صاحبان صنایع اهتمام ویژه داشته باشیم و دستگاه‌های خدمات‌رسان از قبیل آب، برق و گاز همراهی کاملی با واحدهای تولیدی داشته باشند.

وی با اشاره به اوضاع بحرانی کشور آمریکا، گفت: وضعیت آشفته این کشور با ریاست جمهوری فردی همچون ترامپ آشکارتر شد و این نظام رو به افول است.
به گفته او، رونمایی از شهر موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افتخاری بزرگ برای ملت ایران است و در عین حال هشداری برای دشمنان تلقی می شود که با بر هم زنندگان امنیت و متجاوزان به این آب و خاک قاطعانه  برخورد خواهد شد.
امام جمعه ساوه افزود: رزمایش ارتش و سپاه در واقع پیام اقتدار و قدرت‌نمایی جمهوری اسلامی در منطقه است.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی ساوه بودجه1400 رزمايش حسن روحانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی ساوه بودجه1400 مجلس شورای اسلامی ساوه بودجه1400 رزمايش حسن روحانی اخبار کنکور جمعه ساوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۴۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر تصویب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند، در ششمین نشست از پنجمین دوره مجمع عمومی جمعیت هلال‌احمر گفت: ماده واحده بودجه سال ۱۴۰۳ جمعیت هلال‌احمر پس از بررسی‌های جزئی و کارشناسی مورد بحث در مجمع عمومی جمعیت هلال‌احمر قرار گرفت و به تصویب رسید.

وی افزود: با تلاش‌های انجام شده و پیگیری‌های صورت گرفته شاهد همراهی مجلس و دولت با جمعیت هلال‌احمر هستیم و ثمره این همراهی خدمت بهتر به مردم است و این روند می‌تواند منجر به توسعه فعالیت‌های بهداشتی، امدادی، درمانی و آموزشی توسط هلال‌احمر شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر ادامه داد: نظارت و بازرسی امروز در هلال‌احمر جایگاه ویژه‌ای دارد زیرا اولویت اول ما عملکرد شفاف است. این عملکرد شفاف کمک می‌کند تا اعتماد عمومی‌به هلال‌احمر هر روز بیش از گذشته شود. نباید فراموش کرد که دارایی اصلی هلال‌احمر همین اعتماد مردم به جمعیت است و باید در حفظ و ارتقای آن کوشید.

کولیوند خاطرنشان کرد: بر همین اساس صورت‌های مالی و تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱ جمعیت هلال‌احمر پس از تحلیل و بررسی تصویب شد تا امورات هلال‌احمر به صورت شفاف در مقابل نگاه نمایندگان مردم پیش برود.

کد خبر 6096277

دیگر خبرها

  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • سهم ۱۹ درصدی آموزش عالی از کل بودجه عربستان/ دولت به دانشگاه‌ها آزادی عمل می‌دهد
  • تصویب بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر
  • بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر تصویب شد
  • برنامه هفتم پیش از پایان مجلس یازدهم به دولت ابلاغ می‌شود
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور
  • تصویب اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومانی فوق‌العاده کارکنان سلامت
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور از موفقیت‌های مجلس یازدهم