Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-05@13:12:50 GMT

نگرانی بابت بازگشت ایران به بازار نفت نداریم

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۴۵۷۶

نگرانی بابت بازگشت ایران به بازار نفت نداریم

وزیر نفت گفت: نگرانی برای بازگشت ایران به بازار‌های نفتی نداریم و خریداران خود را محدود به خرید نفت از یک کشور نخواهند کرد و پر قدرت‌تر از گذشته به بازار باز خواهیم گشت. به گزارش پول نیوز، بیژن زنگنه اظهار کرد: در پروژه‌های بالا دستی نفت در خشکی نزدیک به ۸۰ درصد تجهیزات و کالا‌های مهندسی از داخل مطابق قرارد‌های EPC و EPD تامین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر نفت تصریح کرد: در بخش‌های لوله‌های بدون درز و سی ار‌ای به دلیل تحریم با مشکلاتی فراوانی مواجه هستیم، در ماشین‌های دوار با تقاضای موجود است و در محنوع می‌توان گفت که ساخت تجهیزات نفتی به ۷۰ درصد رسید است.

وی با اشاره گاز رسانی به سیستان و بلوچستان بیان کرد: گاز رسانی به زاهدان در حال اجرا است و زابل در اوایل سال آینده به شبکه وصل خواهد شد.

به گفته وی، اولویت دهی به طرح لوله گوره جاسک باعث تاخیر در خط لوله ایران شهر به چابهار با تاخیر اندکی همراه شد.

زنگنه با اشاره به بازگشت ایران به بازار‌های نفتی تصریح کرد: نگرانی برای بازگشت ایران به بازار‌های نفتی نداریم و خریداران خود را محدود به خرید نفت از یک کشور نخواهند کرد و پر قدرت‌تر از گذشته به بازار باز خواهیم گشت.  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیژن زنگنه قیمت نفت تحریم های آمریکا تحریم نفتی چابهار بازگشت ایران به بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۴۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حمیدرضا اینانلو با اشاره به توانمندی‌های ایران در عرصه سلامت گفت: ایران با توجه به پشتوانه بومی‌سازی که در حوزه صنعت دارو و تجهیزات پزشکی دارد، می‌تواند توانمندی خود را به کشور‌های دیگر ارائه دهد، همچنین درباره خدمات ضروری برای تجهیز بیمارستان و بیمارستان سازی، ایران آمادگی کمک به کشور‌های آفریقایی و بهره برداری از این مراکز با صد در صد تجهیزات پزشکی را دارد.

مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو افزود: زمینه همکاری درباره انتقال فن آوری و مشاوره صنعت دارو و تجهیزات پزشکی نیز با گسترش روابط با این کشور‌ها امکان پذیر است.

دومین نشست بین‌المللی ایران و آفریقا با حضور بیش از ۲۰ کشور آفریقایی از ۷ تا ۱۰ اردیبهشت در تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • حضور ۱۱۰ شرکت در نمایشگاه بین‌المللی صنعت پخش ایران
  • سکه به کانال ۴۱ میلیون تومان بازگشت
  • اعطای امتیاز ویژه به شرکت‌های برتر حاضر در «ایران هلث»
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی
  • ایران می‌تواند توانمندی خود در حوزه صنعت دارو را به کشورهای دیگر ارائه دهد
  • ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات به ۲۰ کشور آفریقایی
  • گزیده‌های نفتی هفته
  • آموزش ساخت پمپ آب قوی با مواد اولیه ساده و ارزان در خانه (فیلم)
  • مسائل جامعه ایران ساختاری است و نیاز به تلاش گسترده برای حل آن است
  • نحوه ساخت یک جعبه ابزار کاربردی با لوله پلیکا به روشی ساده (فیلم)