Web Analytics Made Easy - Statcounter

 نایین

 امام جمعه نایین با اشاره به اینکه ملت ایران با ایستادگی خود، توطئه‌های دشمنان را خنثی و شرایط سخت تحریم را تحمل کرده‌اند، گفت: دستاوردهای گسترده نظام به رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری محقق شده است.

حجت الاسلام سیدعلی سجادی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با وجود همه دسیسه‌های جبهه کفر نه تنها با شکست مواجه نشد بلکه روز به روز پله‌های ترقی را نیز با موفقیت طی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مقابل ایران اسلامی، آمریکا بعنوان سردمدار جبهه کفر با تقویت روحیه افراط گریی، تشکیل دو قطب سیاه و سفید و اوجگیری تجزیه طلبی، در حال از دست دادن قدرت خود و نابودی است.

امام جمعه نایین، موفقیت کشور را متکی بر توان داخلی عنوان کرد و افزود: امروز تنها راه نجات و پیشرفت کشور در همه امور، تکیه بر توان داخلی بوده و اگر این دیدگاه در کنار مدیریت جهادی حاکم شود، تمام مشکلات اقتصادی کشور قابل حل است.

سجادی، آسایش و آرامش امروز ایران را نتیجه از خودگذشتگی و فداکاری شهدا و خانواده آنان دانست و گفت: همه باید ادامه دهنده راه شهدا و پاسدار دستاوردها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی باشیم.

خور و بیابانک

امام جمعه خور و بیابانک از نبود پزشک متخصص به ویژه زنان و زایمان و سونوگرافی در این شهرستان انتقاد کرد.

حجت‌الاسلام سعید جاویدی در خطبه‌های نماز جمعه شهر خور با بیان‌اینکه بیش از ۹۵ درصد از زایمان‌ها در خارج از این شهرستان صورت می‌گیرد، گفت: ضرورت دارد به این موضوع که  چند سالی است مردم شهرستان خور و بیابانک با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، رسیدگی شود.

وی افزود: نبود پزشک متخصص بویژه سونوگرافی و زنان و زایمان موجب شده تا بیماران و زنان باردار منطقه مسافت‌ ۲۰۰، ۲۵۰، ۴۲۰ و ۳۷۰  کیلومتری خور و بیابانک تا شهرستان‌های طبس، نایین، اصفهان و اردکان را طی کنند که دوطرفه بودن جاده‌ها، جان آنها را تهدید می‌کند علاوه بر اینکه باید هزینه فراوان رفت و آمد و اسکان خود را هم بپردازند.

امام جمعه خور و بیابانک خاطرنشان کرد: هرچند بیمارستان تازه تاسیس "آفتاب هشتم" خور و بیابانک با تلاش مسوولان به بهره‌برداری رسیده است؛ اما نبود پزشک متخصص، آنها را رنج می‌دهد.

حجت‌الاسلام جاویدی از مسوولان استانی و کشوری و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خواست تا با نگاه ویژه، این معضل شهرستان کمتر برخوردار شرق استان را حل کنند.

وی گفت: بصورت میانگین ماهیانه حدود ۲۰۰ نفر از زنان باردار و بیماران نیازمند شهرستان برای انجام سونوگرافی به خارج از این شهرستان مراجعه می‌کنند که نبود امکانات پزشکی و پزشک متخصص، درد آنها را دوچندان کرده است.

خطیب جمعه خور و بیابانک همچنین در بخش دیگر خطبه‌ها، مردم را به صرفه‌جویی در مصرف گاز فراخواند و گفت: با توجه به کاهش دما در این روزها و افزایش میزان مصرف گاز، مصرف بهینه و رعایت نکات ایمنی توسط مشترکان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: انتظار می‌رود مردم در انتخابات ریاست جمهوری، یک دولت جوان، انقلابی و آگاه به زمان را انتخاب کنند و نباید بعد از ۴۲ سال از پیروزی انقلاب، دغدغه تهیه کالاهای اساسی را داشته باشند.

برچسب‌ها نایین خور و بیابانک ستاد اقامه نماز کشور اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نایین خور و بیابانک ستاد اقامه نماز کشور نایین خور و بیابانک ستاد اقامه نماز کشور اصفهان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۴۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد: نماز جمعه   07اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه اقامه می‌شود.

سخنران پیش از خطبه ها؛    سردار رحیم جهانبخش  فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی خواهد بود.

 مصلی امام خمینی ارومیه از ساعت ده و نیم پذیرای همشهریان خواهد بود.

 

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • رئیس شورای اسلامی شهرکرد، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • یک خط عبوری محور خوروبیابانک به انارک و نایین بازگشایی شد
  • آبگرفتگی محور خوروبیابانک به سمت انارک و نایین + فیلم
  • محور خور و بیابانک به سمت اردستان و نائین مسدود شد