Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس اعلام سامانه ماسک، در حال حاضر استان خراسان شمالی در بحران شیوع کرونا دارای پنج شهرستان با وضعیت زرد و سه شهرستان با وضعیت آبی است و شهرستانی با وضعیت نارنجی، سفید و قرمز ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بر اساس اطلاعات به دست آمده از سامانه اطلاع رسانی وضعیت شیوع بیماری کرونا در کشور (ماسک)، وضعیت استان خراسان شمالی در زمینه کنترل شیوع کرونا مناسب است به گونه‌ای که بر اساس نقشه آماری درج شده در این سامانه در حال حاضر در این استان پنج شهرستان در وضعیت زرد و سه شهرستان با وضعیت آبی است و شهرستانی در وضعیت نارنجی، سفید و قرمز قرار ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس شاخص نمادهای این سامانه، رنگ آبی نشانه کم خطر، رنگ زرد خطر متوسط، رنگ نارنجی وضعیت پرخطر، رنگ قرمز نشانه وضعیت خیلی پرخطر است.

وضعیت شهرستان‌های استان خراسان شمالی در زمینه شیوع کرونا به شرح ذیل است

وضعیت آبی:

جاجرم

گرمه

رازوجرگلان

وضعیت زرد:

اسفراین

فاروج

بجنورد

شیروان

مانه‌وسملقان

کد خبر 470112

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خراسان شمالی آخرین اخبار ویروس کرونا ویروس کرونا کرونا وضعیت قرمز کرونا وضعیت زرد کرونا وضعیت سفید کرونا وضعیت نارنجی وضعیت آبی کرونا وضعیت کرونا کرونا ویروس شیوع کرونا کرونا در ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق خراسان شمالی بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۵۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان

بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، هوای شش شهر خوزستان در وضعیت آلوده قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، وضعیت هوا امروز _سه شنبه یازدهم اردیبهشت_ منتهی به ساعت ۱۲:۰۰ بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، در ایستگاه‌های شهر اهواز شامل استانداری ۱۳۹، حفاری ۱۱۷و نیوساید ۱۲۷ و پادادشهر ۱۰۶ و شهرهای اندیمشک ۱۰۶، حمیدیه ۱۰۱، دزفول ۱۱۶، ماهشهر ۱۲۷ و هندیجان ۱۲۷ میکروگرم بر متر مکعب در وضعیت آلوده برای گروه‌های قرار گرفت و بر این اساس افراد باید از فعالیت‌های خارج از منزل خودداری کنند.

بر اساس طبقه‌بندی پنج‌گانه صورت گرفته در شاخص کیفیت هوا (AQI) از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

به گزارش ایمنا، کارگروه آلودگی هوای استان مدارس تمامی مقاطع در شهرهای اهواز، باوی، کارون و حمیدیه را در روز گذشته و را به صورت غیرحضوری اعلام کرد و امروز نیز مدارس تایم صبح شهرهای اهواز باوی کارون خرمشهر آبادان و شادگان تعطیل شدند.

کد خبر 749345

دیگر خبرها

  • کاهش ۵ درجه‌ای دمای هوا در خراسان شمالی از هفته آینده
  • کاهش مقرری بگیران بیمه بیکاری در خراسان شمالی با حمایت از واحدهای تولیدی
  • البرز در وضعیت هشدار نارنجی هواشناسی
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • مرزی‌ترین نقطه خراسان شمالی سینما خواهد داشت
  • زنگ سپاس معلم در خراسان شمالی به صدا درآمد
  • جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان
  • رتبه بندی داروخانه‌ها بر اساس شاخص شفافیت
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی