Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان گفت: خوشبختانه علاقه‌مندی و همت خوبی در روستا طویبه حمیدیه است و با توجه به شرایط آن و نزدیکی به اهواز و فضای زیبایی که دارد خوشبختانه سرمایه‌گذاری خوبی در آن صورت گرفته و در حال انجام است و زمینه برای اینکه یک روستای گردشگری بدون بیکار باشد، در آن فراهم است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی امروز جمعه سوم بهمن ماه در حاشیه بازدید از روستای گردشگری طویبه از توابع شهرستان حمیدیه و آیین کلنگ زنی خانه بوم گردی این روستا اظهار کرد: امروز این توفیق به دست آمد که دیداری با اهالی روستای گردشگری طویبه داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه این روستا با همت مردم و مسوولین در حال تبدیل شدن به یک روستای گردشگری است.

او گفت: بیش از ۱۵ نفر تقاضای خانه های بوم گردی در این روستا داشتند که اولین آن کلنگ‌زنی شد و ساخت سایر خانه ها هم در ادامه آغاز خواهد شد.

استاندار خوزستان افزود: همه دستگاه‌ها از جمله صندوق کارآفرینی امید، اداره کار، بنیاد مسکن، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و اداره کل امور روستایی برای کمک به توسعه این روستا کمک نمایند.

نماینده عالی دولت در خوزستان بیان کرد کرد: همچنین تسهیلات کم بهره با مبلغ ۲۰ میلیون تومان و ۵۰ میلیون تومان و سایر ارقام در اختیار اهالی قرار می گیرد و بنا شد اداره کل منابع طبیعی و جهاد کشاورزی همکاری کنند و بنیاد مسکن در طرح هادی این روستا بازنگری کند و آن را گسترش دهد.  

شریعتی اضافه کرد: خوشبختانه علاقه‌مندی و همت خوبی در این روستا است و با توجه به شرایط آن و نزدیکی به اهواز و فضای زیبایی که دارد خوشبختانه سرمایه‌گذاری خوبی در آن صورت گرفته و در حال انجام است و زمینه برای اینکه یک روستای بدون بیکار باشد در آن فراهم است.

او ادامه داد: تا امروز هم کارهای خوبی صورت گرفته است و امیدواریم این اقدام ها ادامه داشته باشد و ما هم کمک و حمایت می‌کنیم و انشاالله در آینده نزدیک این روستا یک روستای نمونه و الگو برای سایر روستاها خواهد شد.

شریعتی افزود: ما در گذشته از روستای علوه شهرستان کارون بازدید داشتیم که در حال حاضر به شرایط بسیار خوبی رسیده است و بر اساس برنامه ۷۰ روستا برای بوم گردی در نظر گرفته ایم که امیدواریم تا پایان دولت بیش از نیمی از آنها به بهره برداری برسد.

استاندار خوزستان در پایان افزود: حضور بانوان در این روستا بسیار امیدوار کننده است و در بحث اشتغال و کمک به معیشت خانوار و تولید در این روستا بانوان بسیار سرزنده، خوشفکر، تحصیل کرده و فعال هستند که جای امیدواری است و نوید توسعه و رشد فزآینده ای را برای استان ما می دهد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری خوزستان روستای بدون بیکار تسهیلات روستایی برنا خوزستان بوم گردی خوزستان روستاهای خوزستان تسهیلات بوم گردی روستای گردشگری یک روستای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۵۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح امروز (چهارشنبه) در جلسه هیأت دولت با اشاره به نزدیک شدن زمان برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در برخی حوزه‌های انتخاباتی، بر ضرورت فراهم کردن زمینه حضور گسترده مردم در این مرحله از انتخابات و تمهید تمامی امکانات برای تکمیل حماسه‌آفرینی آنان در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ تاکید کرد.

رئیس جمهور انتخابات را جلوه روشن مردم‌سالاری دینی دانست که آحاد جامعه در راستای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی در آن مشارکت کرده و معتمدین خود را برای قانونگذاری و بهبود روند امور انتخاب می‌کنند.

رئیسی در ادامه به موضوع ضرورت مشارکت مردم برای تحقق هدف جهش تولید اشاره کرد و افزود: تمهید مقدمات تحقق مشارکت مردم نیازمند اهتمام جدی همه بخش‌های دولت است؛ هر دستگاهی باید زمینه‌ها و راهکارهای جذب مشارکت مردم در بخش خود را به شکل دقیق و با زمان‌بندی مشخص تدوین و اعلام کرده و اجرای آن را به شکل مستمر و گام به گام پایش کند.

رئیس جمهور در جلسه امروز هیأت دولت همچنین ضمن تبریک فرارسیدن روز کارگر و روز معلم، نقش کارگران و معلمان در پیشرفت و آبادانی کشور را اساسی و مهم توصیف و تصریح کرد: مبنای خلقت عالم بر تعلیم و تربیت استوار است و لذا همه ما در هر زمان و با لحاظ برخورداری از هر سطحی از دانش، همچنان نیازمند دانش‌افزایی و علم‌آموزی بیشتر هستیم.

در جلسه امروز هیأت دولت وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه هفته گذشته، هفته درخشش ورزشکاران کشورمان در میادین بین‌المللی بود، قهرمانی تیم ملی فوتسال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، قهرمانی تیم ملی وشوو در رقابت‌های انتخابی جام جهانی، قهرمانی تیم ملی دختران کمتر از ۱۸ سال در تورنمنت کافا در تاجیکستان، قهرمانی تیم والیبال دانش‌آموزی ایران در رقابت‌های مدارس جهان، قهرمانی، شکستن رکورد و کسب مدال طلای خانم عیدیان در ماده ۴۰۰ متر دو با مانع قهرمانی آسیا، نایب قهرمانی تیم ملی تپانچه بادی کشورمان در مسابقات جام جهانی کره جنوبی و نایب قهرمانی تیم شطرنج امید کشورمان در مسابقات شهرهای آسیا را از جمله این موفقیت‌ها برشمرد که باعث شادی و شعف عمومی در کشور شد.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری نیز با اعلام خبر دستیابی به فرمولاسیون، فرآیند و فناوری استحصال کود «تریپل سوپر فسفات» به عنوان یکی از کودهای مهم و بسیار پرکاربرد در کشاورزی گفت: سالانه نیاز به واردات ۲۵۰ هزار تن از این نوع کود داشتیم که خوشبختانه تولید آن در کشور بومی‌سازی و خط تولیدی با ظرفیت ۱۰۰ هزار تن راه‌اندازی شده که تا ۲۰۰ هزار تن قابل افزایش است و می‌تواند سالانه تا ۳۷ میلیون دلار صرفه‌جویی ایجاد کند.

وی ابراز امیدواری کرد با حمایت از تولیدات داخل، زمینه رونق تولید داخلی این محصول فراهم شود.

کد خبر 6094118 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • جهش تولید بدون تکیه بر نیروی کار میسر نیست
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود
  • تدوین برنامه جامع مدیریت گردشگری برای دزپارت خوزستان
  • روستای فهرج یزد در مسیر جهانی شدن + فیلم بنای ناشناخته پیش از اسلام
  • تدوین برنامه جامع ‌مدیریت‌ گردشگری برای‌ «دزپارت» خوزستان
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • نصب بیش از ٥٠ تابلوی دو زبانه راهنمای گردشگری در روستای پالنگان
  • استان خوزستان ۴۰۳۹ روستا دارد
  • روستایی که سهم لک‌لک‌ها شد