Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@09:04:29 GMT

هیچ نشت گازی رخ نداده است مردم نگران نباشند

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۶۰۸۰

ایسنا/خراسان شمالی در پی یک انفجار کوچک در مجتمع پتروشیمی خراسان و بازدید میدانی استاندار خراسان شمالی از این مجتمع وی گفت: مردم نگران نباشند، خسارت جانی نیز رخ نداده است.

 به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی محمد علی شجاعی در توضیح علت این حادثه افزود: گزارشات اولیه حاکی از بروز نقص فنی در سیستم انتقال بخار آب سبب انفجار شده است اما تیم کارشناسی در حال بررسی است و امشب نیز جلسه ای برای بررسی علت حادثه تشکیل و گزارش قطعی آن اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: به رغم بروز این حادثه خوشبختانه خسارت جانی نداشته و خسارت مالی هم در حال برآورد است.

شجاعی با تاکید بر اینکه هیچ گونه نشت گاز وجود نداشته، تصریح کرد: صرفا انفجار در بخار آب بوده و همه مسئولان پای کار هستند که آب منبع تخلیه شود و مورد بازسازی قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: اگر اشکال خاصی ایجاد نشده بود تا ده روز آینده بازسازی خط انتقال صورت خواهد گرفت تا کارخانه به مدار تولید آمونیاک و تولید سایر محصولات برگردد.
گفتنی است ظهر امروز مسیر انتقال بخار در پتروشیمی بجنورد منفجر شد که بر اثر این انفجار بخار سفید رنگ آب به هوا برخواسته بود.

انتهای بود

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی مجتمع پتروشیمی خراسان خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۶۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم نکوداشت ششمین سالگرد ارتحال آیت الله مهمان‌نواز امام جمعه فقید بجنورد و نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

این آئین با سخنرانی آیت الله فیاضی نماینده فعلی مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنج‌شنبه در حرم امام زاده سیدعباس بن موسی بن جعفر (ع) بجنورد برگزار می‌شود.

کد خبر 6087282

دیگر خبرها

  • بیشترین خسارت سیل به راههای مواصلاتی خراسان جنوبی
  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • خاطرات عضو جداشده منافقین
  • سند توسعه خراسان شمالی برای ۵۰۰ روستا عملیاتی شد