Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان از تصادف دو خودرو پژو ۴۰۵ در ۲۵ کیلومتری بزرگراه آبادان به بندر امام خمینی و مصدوم شدن پنج نفر در این حادثه خبر داد.

امین منصور امشب در گفت و گو با خبرنگار برنا از آبادان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: این سانحه در ساعت ۱۷:۱۱ به مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ آبادان اطلاع داده شد سریعا دو تیم امدادی برای نجات مصدوم شدگان از اورژانس ۱۱۵ آبادان و شادگان به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: کارشناسان فوریت های پزشکی پس از رسیدن بر بالین مددجویان اقدام های ثابت سازی ستون فقرات و اندام ها و حمایت های تفسی درمانی را برای بیماران انجام دادند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آبادان افزود: مصدومان این حادثه رانندگی پس از دریافت اقدام های درمانی پیش بیمارستانی اولیه به منظور ادامه مداوا توسط آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید بهشتی آبادان اعزام شدند.

منصوردر پایان بیان کرد: مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آبادان با بهره مندی از ۳۰ پایگاه اورژانس شهری و جاده ای و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، آماده ارایه خدمت های امدادی به صورت ۲۴ ساعته به مصدومین حوادث احتمالی است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تصادف سانحه مصدومین خودرو پژو فوریت های پزشکی آبادان اورژانس 115 آبادان فوریت های پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۶۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: حادثه آتش سوزی و انفجار گاز بامداد امروز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت.

سید حمید حسینی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: این حادثه ساعت سه و ۲۵ دقیقه بامداد امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه آمبولانس پایگاه یک شهری به صحنه حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: پس از حضور کارشناسان فوریت های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان این حادثه ۲ نفر ارزیابی شد که متاسفانه یک مصدوم بر اثر شدت جراحات وارده در صحنه حادثه قبل از رسیدن اورژانس فوت کرده بود.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: اقدامات پیش بیمارستانی برای مصدوم دیگر این حادثه هم انجام و پس از دریافت خدمات فوریت های پزشکی به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شد.

مرکز اورژانس پیش‌ بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار پایگاه موتورلانس با تحت پوشش داشتن چهار شهرستان "نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه" به صورت شبانه‌روزی و رایگان به جمعیت تحت پوشش خدمات ارائه می‌دهد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران

دیگر خبرها

  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • قارچ‌های خودرو هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • زایمان موفق خانم دامغانی در خانه با کمک اورژانس
  • ۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ در هرمزگان
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم