Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@04:01:25 GMT

حمله راکتی به اطراف فرودگاه بغداد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۶۹۷۰

حمله راکتی به اطراف فرودگاه بغداد

به گزارش ایرنا به نقل از اسکای نیوز، دستکم ۴ راکت به سوی اطراف فرودگاه بغداد و مشخصا پایگاه ویکتوریای محل قرارگاه  نظامیان آمریکایی شلیک شده است.

براساس این گزارش به نقل از شاهدان عینی، سامانه ضد موشکی C-Ram مستقر در این پایگاه توانسته راکت ها را رهگیری و منهدم کند و قسمتی از ترکش های این راکت‌ها، به محله الجهاد نزدیک  فرودگاه سقوط کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال کانال صابرین نیوز متعلق به گروه های مقاومت عراقی اعلام کرد، دستکم یکی از راکت به پایگاه ویکتوریا اصابت کرده است.

براساس این گزارش، همزمان با شلیک راکت ها آژیر خطر در این فرودگاه به صدا درآمد و پهپادهای آمریکایی نیز در اطراف این فرودگاه به پرواز درآمدند.

هنوز مقام های نظامی آمریکا و دولت عراق در خصوص اخبار منتشر شده، واکنشی نداشتند.

حملات راکتی طی ماه های اخیر در عراق کاهش یافته بود و آخرین بار یکشنبه ۳۰ آذرماه سفارت آمریکا در منطقه تحت تدابیر شدید امنیتی «سبز» در مرکز بغداد، هدف حمله راکتی قرار گرفته بود.

طی ماه های گذشته بیشترین حملات به کاروان‌های لجستیک نیروهای آمریکایی انجام گرفته به طوری که طی روزهای اخیر حملات به شدت افزایش یافته است.

برچسب‌ها ایالات متحده آمریکا سفارت آمریکا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا سفارت آمریکا ایالات متحده آمریکا سفارت آمریکا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۶۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ حملهٔ راکتی به شمال فلسطین اشغالی

مقاومت لبنان پس‌از حملهٔ رژیم صهیونیستی به جنوب این کشور شهرک صهیونیست‌نشین کریات‌ شمونا را راکت‌باران کرد.

دریافت 6 MB

دیگر خبرها

  • فیلم/حملات راکتی به شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه
  • از سامانه راکتی «رجوم» چه می‌دانیم؟ +عکس
  • از سامانه راکتی «رجوم» چه می‌دانیم؟/ +عکس
  • فیلم| حملهٔ راکتی به شمال فلسطین اشغالی
  • فیلم/ حملهٔ راکتی به شمال فلسطین اشغالی
  • ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه منهدم شد
  • انهدام ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه
  • روزنامه‌آمریکایی: ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد