Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم پارس آرا در هفته دوم از گروه دوم  این رقابت ها عصر جمعه میهمان تیم کیمیای اسفراین بود که در پایان با نتیجه پنج بر ۲  میزبان خود را مغلوب کرد.

سرمربی تیم پارس آرا  شیراز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:با وجود اینکه تمرینات خود را دیرآغاز کردیم امابا تلاش بازیکنان و کادر فنی توانستیم بازی خوبی برابر حریف در خانه‌اش انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره زارع افزود: بازی تیم ما در هفته نخست این رقابت ها  به دلیل ارسال نکردن مدارک خود بازی برابر پالایش نفت آبادان به تعویق افتاد.

وی اضافه کرد: در بازی  برابر کیمیای اسفراین نشان دادیم که هفته به هفته بازیهای بهتری را ارایه خواهیم کرد و این بُرد می تواند شروع خوبی برای نماینده شیراز باشد.

زارع افزود: برای تیم پارس آرا، صابره رحمانی و مرجان یوسفی  هر کدام ۲ گل به ثمر رساندند و دیگر گل این تیم هم مریم واعظ به ثمر رساند و ۲ گل تیم اسفراین را صفار و سما کشاورزی پور به ثمر رساندند.

تساوی پر گل تیم صنعت فجر مقابل تیم شهروند ساری

همچنین تیم صنعت فجر شیراز دیگر نماینده استان فارس در این هفته در ساری مقابل تیم شهروند این شهر به تساوی پُر گل پنج بر پنج دست یافت و یک امتیاز از حریف در خانه اش کسب کسب کرد.

تیم صنعت فجر در نخستین بازی خود مقابل مس کرمان چهار بریک شکست خورده بود.

تیم های  سایپا تهران ، ملی حفاری ایران، نامی نواصفهان، مس کرمان، پویندگان فجر شیراز ، شهروند ساری و هیات فوتبال رودان در گروه یک قرار دارند.
همچنین در گروه دوم هم مس رفسنجان قهرمان فصل گذشته، هیات فوتبال خراسان رضوی،  پالایش نفت آبادان، رهیاب تهران ، پارس آرا شیراز، هیات فوتبال اصفهان و کیمیای اسفراین حضور دارند.

در پایان مرحله گروهی این رقابت ها که به صورت رفت و برگشت برگزار می شود در نهایت از هر گروه ۲ تیم به دور بعد صعود خواهند کرد و در ادامه هم چهار تیم صعود کننده  برای کسب عنوان قهرمانی به صورت رفت و برگشت باهم به رقابت می‌پردازند.

برچسب‌ها ساری لیگ برتر فوتسال زنان شیراز مس کرمان فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساری لیگ برتر فوتسال زنان شیراز ساری لیگ برتر فوتسال زنان شیراز مس کرمان فارس اخبار کنکور پارس آرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۷۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، اردوی تدارکاتی تیم فوتسال بانوان از ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت ماه در تهران برگزار می‌شود که از سوی فروزان سلیمانی اسامی بازیکنان دعوت شده به اردو به شرح زیر اعلام شد:

مبینا ملاآقایی، فرزانه توسلی، نگار سادات یعقوبی، مریم سید، مبینا پروینی (تهران)

هما آقایی پور، معظمه سنجری (کرمان)

سحر زمانی، نازنین استکی فر (اصفهان)

فاطمه رحمتی، محدثه محمدی (زنجان)

فرشته خسروی، الهام عنافچه، طاهره مهدی پور، زهرا کیانی منش (خوزستان)

مارال ترکمان (البرز)

مهتاب بنایی (فارس)

نسترن مقیمی، کیمیا رحیمی نیا، نسرین قمی (مازندران)

فاطمه حسینی (خراسان رضوی)

سارا شیربیگی (کرمانشاه)

مهدیه محمودی نیا (کهگیلویه و بویراحمد) زینب امیری (چهارمحال بختیاری)

کد خبر 6096287

دیگر خبرها

  • حداکثر سرعت مجاز در معابر شیراز بازبینی شد
  • مصاف آلومینیوم با پیکان در اتوبان تهران
  • حضور بانوان در دیدار پرسپولیس ممنوع شد!
  • تقابل آلومینیوم، پیکان در اتوبان تهران
  • از دلبری بهارنارنج تا اردیبهشتِ عاشقی در بهارِ شیراز
  • بازی پرسپولیس-نساجی، بدون حضور بانوان!
  • شیراز؛ اولین شهر ایرانی که صاحب یک روز در تقویم شد
  • اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان
  • شاهکار گوینده ورزشگاه به روایت خودش!
  • بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان مشخص شدند