Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@13:31:41 GMT

خرید لوازم آرایشی و بهداشتی بصورت اینترنتی ممنوع

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۷۷۷۴

در خرید لوازم آرایشی و بهداشتی بصورت اینترنتی، برای مصون ماندن از کلاهبرداری های اینترنتی و اطمینان از خرید کالای اصل و با کیفیت، بایستی نکات ویژه ای را مد نظر قرار داد که بدون رعایت این نکات بهتر است قید خرید اینترنتی چنین محصولاتی را بزنیم.

 

حال این سوال پیش می آید که این نکات مهم چه نکاتی هستند که تا این حد بایستی مورد توجه قرار گیرند؟

 

مجوزهای فروشگاه اینترنتی

یک فروشگاه اینترنتی معتبر آرایشی و بهداشتی بایستی حداقل لوگو مربوط به سه مجوز: نماد اعتماد، مجوز اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی و همچنین مجوز نشر رسانه های دیجیتال خود را در صفحه اول وبسایت قرار داده باشد، و تنها در اینصورت است که میتوانید از قانونی و مجاز بودن آن فروشگاه اطمینان حاصل کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برند محصولات آرایشی و بهداشتی

برندهای خوب و خوشنامی چون کامان، هیدرودرم، این لی، فلورمار، الارو، گلدن رز و . . .، همواره اولویت را به استفاده از مواد اولیه‌ی با کیفیت می‌دهند و سلامت مصرف کنندگان جز اولویت های اساسی آنها به شمار می آید. لذا، در خرید محصولات آرایشی و بهداشتی به جای تمرکز بر روی دریافت تخفیف های عجیب و غریب در ازای خرید محصولات، به دنبال کالاهایی که توسط برندهای معتبر تولید می‌شوند، باشید. 

شناخت نوع پوست و مو

قبل از خرید هر نوع محصول آرایشی و بهداشتی چه بصورت حضوری و چه بصورت اینترنتی، سعی کنید جنس پوست و موی خود را بخوبی بشناسید و متناسب با آن، محصولات مورد نظرتان را خریداری کنید. زیرا عدم شناخت نوع پوست یا مویتان، باعث می شود تا محصول مناسب را خریداری نکرده و به پوست و موی خود آسیب های جدی برسانید.

 

نقد و بررسی محصول

از مهمترین نکاتی که در خرید لوازم آرایشی و بهداشتی بصورت اینترنتی باید مورد توجه قرار گیرد، مواد تشکیل دهنده این محصولات است. رعایت این نکته بسیار مهم است که محصولات انتخابی شما حاوی موادی نباشند که به پوست و موی شما آسیب برسانند. به عنوان مثال، در محصولات پوستی اگر پوست حساسی دارید از خرید کرم‌های حاوی آلفا هیدروکسی اسید، اجتتاب کنید یا مثلا در انتخاب کرم پودر، بهتر است کرم پودرهای SPF دار انتخاب کنید، زیرا این کرم پودرها علاوه بر یک دست کردن پوستتان، از پوست صورت شما در مقابل اشعات مضر آفتاب نیز محافظت می کنند، پس تنها از فروشگاههای اینترنتی خرید کنید که به نقد و بررسی دقیق محصولات خود پرداخته اند.

 

نظرات مشتریان

برای خریدی آگاهانه بهتر است نظرات سایر مشتریانی که قبلا محصول مورد نظرتان را تهیه کردند، را نیز مطالعه کنید.

 

جستجو اینترنتی

یکی دیگر از مواردی که در خرید محصولات آرایشی و بهداشتی بصورت اینترنتی می‌تواند به شما کمک کند، جستجو در اینترنت برای کسب اطلاعات جامع تر درباره آنهاست. پس برای خرید یک محصول جدید هرگز به اطلاعات مندرج فقط در یک وبسایت اکتفا نکنید و با یک جستجوی ساده اطلاعات بیشتتری در مورد آن محصول بدست آورید تا بتوانید با اطمینان بیشتری خرید خود را نهایی کنید.

 

ضمانت برگشت کالا

ضوابط مربوط به ضمانت برگشت کالای فروشگاه مد نظرتان را قبل از ثبت سفارش مطالعه کنید و مطمئن شوید، در صورت عدم تطابق محصول خریداری شده با آنچه شما خواهان آن بوده اید، قادر خواهید بود بدون صرف هزینه اضافی محصول مورد نظر را مسترد نمائید.

 

تاریخ انقضا محصولات

تاریخ انقضا محصول مورد نظرتان توجه کنید و سعی کنید محصولی تهیه کنید که حداقل یک سال تاریخ انقضا داشته باشد، اگر چه اغلب فروشگاه های اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی تاریخ انقضا محصولات خود را در وبسایت ثبت نمی کنند و ممکن است پس از خرید محصول بصورت اینترنتی، با تاریخ انقضا پایین محصول آرایشی یا بهداشتی خریداری شده مواجه شوید، ولی هستند فروشگاه های اینترنتی تخصصی نظیر فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی ویونا بیوتی که با درک صحیح اهمیت این موضوع برای مشتری، تاریخ انقضا دقیق تک تک محصولات آرایشی و بهداشتی را در وبسایت خود، در بخش اطلاعات بیشتر محصول، ثبت کرده اند.

حال بیایید برای نمونه فرض کنیم که شما میخواهید یک رژ لب جامد بصورت اینترنتی خریداری کنید. همانطور که می‌دانید رژ لب‌ها انواع مختلفی دارند، رژ لب های جامد، مایع، ماژیکی، پالتی، برق لب و لاک لب و ....

برای اینکار در مرحله اول وارد فروشگاه اینترنتی معتبر مورد نظرتان شده و پس از بررسی وجود لوگو تمامی مجوزهای مذکور در صفحه اول فروشگاه و اطمینان از قانونی و مجاز بودن آن، برندهای معتبر مورد نظر خود و یا برای مثال واژه "رژ لب جامد" را سرچ کنید.

احتمالا برندهای مذکور چند نوع رژ لب جامد داشته باشند، در این مرحله بایستی با شناخت قبلی که از نوع پوست لب خود دارید به مطالعه نقد و بررسی انواع رژ لب های جامد آن برندها پرداخته و رژ لب جامد مناسب خودتان را انتخاب کنید. در مرحله بعدی اطلاعات تکمیلی محصول انتخابی نظیر وزن، SPF، تاریخ انقضا و . . . را مطالعه کرده و در نهایت رنگ مورد نظر خود را انتخاب و محصول را به سبد خرید خود اضافه کنید.

توجه داشته باشید، بایستی حتما جنس پوست لبتان را در انتخاب رژ لب نظر بگیرید! اگر لبتان پوست خشکی دارد از رژهای مایع و مات استفاده نکنید، زیرا خشکی لبتان را تشدید خواهد کرد.

و نکته پایانی اینکه از خرید محصولاتی که با قیمت های عجیب و غریب و یا تخفیف های غیر منطقی به فروش میرسند نیز بپرهیزید، مگر در صورت اعتماد کامل به فروشگاه اینترنتی مورد نظرتان، زیرا اغلب اینگونه تخفیف ها میتواند به دلیل تاریخ انقضا پایین محصولات و یا حتی تقلبی بودن آنها باشد.

منبع: الف

کلیدواژه: محصولات آرایشی و بهداشتی لوازم آرایشی و بهداشتی فروشگاه اینترنتی خرید محصولات تاریخ انقضا مورد نظرتان خرید محصول مورد نظر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۷۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از کجا میشه لوازم یدکی چانگان خرید و ارسال داشته باشه؟

تمام لوازم جانبی چانگان cs35 که در فروشگاه آکویدک مشهد عرضه می‌ شوند اصل و شرکتی هستند. کد فنی اختصاصی بر روی تمام لوازم جانبی و قطعات یدکی این خودرو قرار گرفته تا با خیالی آسوده خرید خودرو از فروشگاه آکویدک انجام دهید.

چرا لوازم یدکی چانگان cs35 را از آکویدک خریداری کنیم؟

فروشگاه آکویدک مشهد به عنوان بهترین فروشگاه قطعات یدکی خودروهای چینی تلاش کرده که نیازهای شما را به بهترین شکل پاسخ دهد. فاکتورهای مختلفی وجود دارند که فروشگاه ما را نسبت به سایر رقبا متمایز می‌ کنند.

امکان خرید آنلاین و حضوری

علاوه بر اینکه امکان خرید لوازم یدکی چانگان cs35 در مشهد به صورت حضوری وجود دارد، در هر نقطه‌ ای از کشور می‌ توانید تقاضای خود را به صورت اینترنتی برای خرید قطعه مورد نظر ارائه دهید.

خرید قطعات اصلی با بهترین قیمت

تمام لوازم جانبی چانگان cs35 که در فروشگاه آکویدک مشهد عرضه می‌ شوند اصل و شرکتی هستند. کد فنی اختصاصی بر روی تمام لوازم جانبی و قطعات یدکی این خودرو قرار گرفته تا با خیالی آسوده خرید خودرو از فروشگاه آکویدک انجام دهید.

ارسال در سریع‌ ترین زمان

پس از تکمیل فرآیند خرید لوازم یدکی چانگان سی اس 35، در سریع‌ ترین زمان ما قطعه خریداری شده را ارسال خواهیم کرد.

تضمین کیفیت و اصالت کالا

گارانتی و خدمات پس از فروش قطعات خودروی چانگان cs35 از جمله خدماتی به شمار می‌ رود که ما در فروشگاه آکویدک خود را موظف به ارائه آن می‌ دانیم. هنگامی که قطعه مورد نظر را خریداری کنید، در صورت بروز هرگونه ایراد ما خود را موظف به تعویض قطعه یا پس گرفتن آن می‌ دانیم.

تنوع محصولات

کیفیت قطعات و اصل بودن

آسانی سفارش

پاسخگویی ۲۴ ساعته

خرید عمده و بدون واسطه

مشاوره رایگان برای خرید قطعات یدکی

استعلام و پیگیری قطعات کمیاب

مشخصات کلی و عمومی خودروی چانگان:

خودروی چانگان cs35 از جمله خودروهایی به شمار می رود که توانسته است در بازار چین نظر خریداران را به خود جلب کند. با توجه به استقبال بالای خریداران از این خودرو در نقاط مختلف جهان مسئولان شرکت سایپا نیز تصمیم به عقد قرارداد با این برند گرفته و کراس اوور کامپکت را در اختیار علاقه مندان به خودروهای چینی کشورمان قرار داده است. با توجه به تحریم‌ هایی که علیه صنعت خودروسازی ایران وضع شد، عرضه این خودرو از حدود ۴ سال قبل در کشورمان نیز متوقف گردید. به همین علت خودروهای کارکرده چانگان cs35 را در بازار مشاهده می‌ کنیم. از جمله مشخصات چانگان سی اس 35 می‌ توان به بهره‌ مندی از یک طراحی ساده و هماهنگ اشاره نمود. طراح به خوبی توانسته از عنصر سادگی کمک گرفته و یک خودروی کراس اوور کامپکت را روانه بازار نماید. در داخل کابین این خودرو نیز ترکیب المان‌ های قدرتی و شاخصه‌ های فانتزی به گونه‌ ای است که نظر تمام سلایق را می‌ تواند جلب بکند. از جمله مشخصات فنی این خودرو می‌ توان به بهره‌ مندی از پیشرانه ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ اشاره کرد. یک خودرو با حجم 1. 6.لیتر که می‌ تواند در بهترین حالت ۱۱۳ اسب بخار را تولید نماید. علاوه بر این میزان گشتاور تولید شده توسط این خودرو نیز ۱۶۰ نیوتن متر است. شاید در نگاه اول تصور کنید که این قدرت چندان زیاد نیست. با این حال وزن نسبتا سبک خودرو سبب می‌ شود که عملکردی عالی از موتور آن دریافت کنید. یک جعبه دنده اتوماتیک 4 سرعته بر روی این خودرو قرار دارد. حداکثر سرعت این خودرو ۱۸۰ کیلومتر در ساعت است.

کد خبر 749449

دیگر خبرها

  • از کجا میشه لوازم یدکی چانگان خرید و ارسال داشته باشه؟
  • ۸ وسیله مصرفی در حمام که باید فورا آنها را دور بیندازید
  • خرید بلیت موزه‌های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران اینترنتی شد
  • از ۱۰ برند رژ لب تا مکمل تقویتی مو ؛ این محصولات را نخرید، تقلبی است 
  • فروش اینترنتی دارو
  • شناسه دار شدن محصولات آرایشی و بهداشتی
  • قاچاق چالش عمده در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی است
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی