Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرک نشین های صهیونیسم بخش های دیگری از زمین های شرق رام الله را اشغال کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، شهرک سازی، اشغال اراضی و تخریب منزل فلسطینیان در ۴ سال اخیر به بالاترین میزان رسیده و ابراز نگرانی و محکومیت‌های سازمان‌های بین المللی هم راه به جایی نبرده است. فلسطینیان این روز‌ها در شرق قدس و کرانه باختری با حملات شهرک نشین‌ها مقابله می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: شهرک نشین ها ، صهیونیسم ، اشغال ، فلسطینیان ، رام الله

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: شهرک نشین ها صهیونیسم اشغال فلسطینیان رام الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۷۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدید علنی حزب‌الله توسط اسرائیل: لبنان را اشغال می‌کنیم!

«یسرائیل کاتس» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در این باره گفت که اگر حزب‌الله از نوار مرزی دور نشود، رژیم اشغالگر مناطقی از جنوب لبنان را اشغال خواهد کرد.

طبق گزارش اسپوتنیک، کاتس در دیدار با «استفان سژورنه» همتای فرانسوی خود در تل‌آویو افزود: اگر حزب‌الله عقب‌نشینی نکند، اسرائیل به یک جنگ همه‌جانبه با آن نزدیک خواهد شد.

به نقل از ایسنا وی ادامه داد: اسرائیل در سراسر لبنان با حزب‌الله خواهد جنگید و مناطق وسیعی را در جنوب لبنان اشغال خواهد کرد و این مناطق به‌عنوان یک منطقه امنیتی در کنترل ارتش باقی می‌ماند و به ساکنان شمال این امکان را می‌دهد که به سلامت به خانه‌های خود بازگردند.

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی تاکید کرد: ما به وضعیت ۶ اکتبر برنمی‌گردیم.

نوار مرزی لبنان و شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین طی روزهای اخیر شاهد تشدید تنش بوده است و هم‌زمان مقامات رژیم صهیونیستی به انجام حملات گسترده به لبنان تهدید کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • تصاویر حمله موشکی حزب الله به شهرک نظامی شتولا
  • جلوگیری از شهرک‌سازی در دل جنگل‌های توسکستان
  • دادستان گلستان: شهرک‌سازی در جنگل‌های توسکستان متوقف شد
  • صهیونیست ها از اتحاد کشورهای اسلامی ترس دارند/ وحدت جهان اسلام از مهمات پیروزی بر صهیونیسم است
  • اذعان ژنرال صهیونیست به دستاورد راهبردی حزب‌الله/ حادثه‌ای بدتر از هفتم اکتبر در راه است
  • تهدید علنی حزب‌الله توسط اسرائیل: لبنان را اشغال می‌کنیم!
  • درگیری لفظی میان لاپید و وزیر شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی بالا گرفت
  • رژیم صهیونیستی: حزب‌الله از مرزها دور نشود جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه نتانیاهو و ادامه جنگ غزه
  • حزب‌الله از انهدام یک تانک «مرکاوا» رژیم صهیونیستی خبر داد