Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ بهمن رستمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا کارشناسان ارزش ریالی زمین‌های آزاده شده از دست زمین‌خواران را ۲ هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

وی ادامه داد: در این رابطه ۱۹۸ زمین‌خوار در شهرستان های مختلف آذربایجان غربی شناسایی و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: عمده گزارش های مربوط به این حوزه در استان به شهرستان‌های ارومیه، مهاباد، میاندوآب، خوی، سردشت، سلماس و نقده اختصاص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رستمی افزود: بیشترین پرونده های تشکیل شده در این حوزه نیز به ترتیب در مهاباد، میاندوآب و سردشت تشکیل شده است.

به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.

آذربایجان غربی حدود ۲ میلیون و ۷۵۰ هزار هکتار اراضی ملی دارد که از این میزان، نزدیک به ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار هکتار مرتع و ۱۰۱ هزار هکتار جنگل است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ارومیه انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه انتظامی آذربایجان غربی ارومیه انتظامی اخبار کنکور آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۸۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ هزار و ۳۲۸ خانواده در شهر‌های کوچک آذربایجان‌غربی زمین ملی دریافت کردند

علیرضا مقدم مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: در حال حاضر ۶ هزار و ۱۱ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت وجود دارد که برای ۳ هزار و ۳۲۸ متقاضی تخصیص زمین انجام شده است.

وی با اشاره به روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در روستا‌های آذربایجان‌غربی، افزود: ۱۱ هزار و ۱۳۹ قطعه زمین در ۱۴۱ روستا برای اجرای این طرح تامین شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در حال حاضر ۵ هزار و ۷۶۴ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در روستا‌های استان وجود دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های زیر ۵۰ هزار نفر بیان کرد: ۷۴۵ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهر‌ها تامین شده و حدود ۷۰۰ هکتار نیز در صورت تامین، واگذار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • آزادسازی سه هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان تبریز
  • یک میلیون هکتار از مراتع آذربایجان‌غربی ییلاقی است
  • یک میلیون هکتار از مراتع آذربایجان غربی ییلاقی است
  • سمپاشی ۱۸۱۶ هکتار از مزارع ارومیه بر علیه آفت سن غلات
  • ۳ هزار و ۳۲۸ خانواده در شهر‌های کوچک آذربایجان‌غربی زمین ملی دریافت کردند
  • رفع تصرف بیش از ۲ هزار هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در آذربایجان‌غربی
  • رفع تصرف بیش از دو هزار هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در آذربایجان‌غربی
  • رفع تصرف بیش از ۲۱۰۰ هکتار اراضی در استان آذربایجان غربی
  • رفع تصرف بیش از ۲۱۰۰ هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در آذربایجان‌غربی
  • رفع تصرف بیش از ۲۱۰۰ هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی، در سال ۱۴۰۲ با ورود دستگاه قضایی آذربایجان غربی