Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال نوری نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال جاری این میزان جنگل کاری در استان محقق خواهد شد که یک اقدم جهادی است.

وی بیان کرد: در استان ایلام ۷۳۲ هزار هکتار جنگل وجود دارد که از این میزان ۹۰ هزار هکتار جنگل دست کاشت است.

نوری نژاد افزود: طرح‌های کاشت نهال در عرصه‌های بیابانی به خصوص در شهرستان‌های مهران و دهلران نیز با جدیت در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فنی جنگلداری و جنگلکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام تصریح کرد: با مشارکت و استقبال خوب مردم و سازمان‌های مردم نهاد بیشترین حجم جنگل کاری در سطح کشور در ایلام انجام می‌شود.

وی گفت: برای سال آینده نیز ۳۰ هزار هکتار جنگل کاری پیشنهاد شده است که در صورت تأمین اعتبار این میزان جنگل کاری نیز در استان اجرا خواهد شد.

نوری نژاد به ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق اشاره کرد و گفت: با توجه به مناطق بیابانی کشور عراق در جوار کشور ما قرار گرفته است، قطعاً جنگل کاری مناطق بیابانی نقش بسیار مؤثری در پیشگیری، مقابله با ریزگردها دارد و همین امر باعث شده که توسعه جنگل کاری در دستور کار ما قرار بگیرد.

وی گفت: جنگلکاری و توسعه جنگل نقش بسزایی در اشتغال دارد و محصولات فرعی آن می‌تواند زمینه اشتغال و رفع نیازهای مورد نیاز داخل را مرتفع کند.

کد خبر 5128354

منبع: مهر

کلیدواژه: جنگل کاری ایلام منابع طبیعی ویروس کرونا بارش برف شیراز خطبه های نماز جمعه آمار کرونا کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد شیوع کرونا شهرستان کرج قوه قضاییه مشهد سازمان تبلیغات اسلامی هزار هکتار جنگل کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۸۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۵۰ هکتار از اراضی ساوجبلاغ به بیت‌المال

رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: با حکم صادره در محاکم استان البرز، ۵۰ هکتار از اراضی ملی ساوجبلاغ به ارزش ۲ هزار میلیارد تومان به بیت‌المال برگشت داده شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074534 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ظرفیت های گردشگری روستای «طولاب» ایلام در انتظار سرمایه گذاری
  • سند ۱۷۱ هکتار از اراضی ملی پردیس صادر شد
  • ماجرای قطع ۴۰ درخت در نوشهر
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور نوشهر از زبان رئیس منابع طبیعی
  • تولید ۵.۵تن گندم آبی در هر هکتار از مزارع لرستان
  • ۸۹۰۰۰هکتار از اراضی کشاورزی استان به کشت گندم اختصاص یافته است
  • اجرای طرح کشت چوب در ۳۰۰ هزار هکتار از اراضی خوزستان
  • بازگشت ۵۰ هکتار از اراضی ساوجبلاغ به بیت‌المال
  • رفع تعرض از ۱۷۷ هکتار زمین دولتی
  • (تصاویر) آزادسازی ۵۰ هکتار از اراضی ساوجبلاغ