Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-04@04:45:50 GMT

گزینه‌های جذاب استقلال

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۸۷۶۳

گزینه‌های جذاب استقلال

محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل سایپا اعلام کرد که چند بازیکن در نیم‌فصل از این تیم جدا می‌شوند و قرار است با توجه به جای خالی در لیست استقلال، چند بازیکن جذب شوند.

با توجه به شرایط فعلی استقلال، جدایی چند بازیکن محتمل به نظر می‌رسد. اولین بازیکن فرشید باقری است، بازیکنی که طی سال‌های اخیر حواشی زیادی داشته و امسال هم به دلیل اعتراض به نیمکت‌نشینی از سوی فکری کنار گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقری چه زمان وینفرد شفر، چه استراماچونی و حتی زمان فرهاد مجیدی با وجود اینکه کمتر مصاحبه می‌کرد، اما با اظهارنظر‌ها و رفتارهایش تیم را به حاشیه می‌برد. فکری امسال، تصمیم گرفت قید این بازیکن را بزند. سرمربی استقلال در ابتدای فصل با وجود انتقاد‌های شدید هواداران به عملکرد باقری، به او میدان داد و حتی بازوبند کاپیتانی را در چند بازی به هافبک تیمش سپرد، اما نیمکت‌نشینی در دربی باقری را وادار به انجام واکنشی کرد که در نهایت فکری هم او را کنار گذاشت.

دومین بازیکن، هروویه میلیچ است. اگر چه باشگاه استقلال تلاش می‌کند این بازیکن را بازگرداند، اما فکری با رفتار‌هایی که میلیچ انجام داد، دیگر این بازیکن را نمی‌خواهد، مگر اینکه میلیچ بابت رفتارش عذرخواهی کند.

سومین بازیکن، سیاوش یزدانی است. مدافع همیشه مصدوم استقلال در دیدار با ذوب‌آهن به یکباره اردوی استقلال را ترک کرد تا فکری عصبانی شده و او را کنار بگذارد، اما پادرمیانی وریا غفوری او را به تیم بازگرداند. یزدانی در جایی اعلام کرده که از چند تیم حتی پرسپولیس پیشنهاد دارد، اما بازیکنان از او خواسته‌اند بماند و خودش را ثابت کند. او در دیدار با تراکتور به جای محمدحسین مرادمند در نیمه دوم بازی کرد و نمایش خوبی داشت. هنوز تکلیف یزدانی مشخص نیست و باید دید با توجه به حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی مدیران باشگاه اجازه جدایی به او را می‌دهند یا خیر.

از میان هافبک‌ها نیز قرار است یک بازیکن جدا شود، چراکه گفته می‌شود فکری به دنبال جذب یک هافبک است که در میانه زمین قدرت فرماندهی داشته باشد. با توجه به اینکه لیگ ستارگان قطر تا یکی، دو ماه دیگر به پایان می‌رسد، زمزمه بازگشت امید ابراهیمی و پژمان منتظری شنیده می‌شود. دو بازیکنی که سال‌ها برای استقلال بازی کردند، اما باید دید فکری تصمیمی برای بازگشت این دو بازیکن که سن و سال‌شان نیز بالای رفته است، دارد یا خیر.

در میان بازیکنان لیگ برتری، سه بازیکن مدنظر قرار دارند که یکی از آن‌ها مهاجم است و دو نفر دیگر در پست هافبک هجومی بازی می‌کنند. در روز‌های گذشته نام علی علیزاده از گل‌گهر سیرجان، میلاد جهانی از ذوب‌آهن و حتی امین قاسمی‌نژاد از شهرخودرو شنیده شده که باشگاه استقلال واکنشی به آن‌ها نشان نداده است.

 

 

میزان

منبع: فرارو

کلیدواژه: گیتی موسوی لیونل مسی استقلال محمود فکری چند بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۸۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک مس در فرم روزهای انتقال به استقلال

به گزارش ورزش‌ سه، فرشید باقری هم یکی از بازیکنان مس‌ رفسنجان به شمار می‌رود که با حضور محرم‌ نویدکیا توانسته به روزهای اوج خود برگردد و پس از چند حضور تاثیرگذار سرانجام در مصاف دربی کرمان پایش به گلزنی هم باز شد.  نمایش باقری در این هفته‌ها هواداران استقلال را به یاد نمایش‌های این تیم در قبلی قم انداخته که در ادامه به استقلال پیوست، اما در استقلال نتوانست به چیزی که در ذهن داشت دست پیدا کند.  

مس رفسنجان با محرم نویدکیا در ۱۱ بازی قبلی خودش در لیگ و جام حذفی ۱۷ گل به ثمر رسانده که هیچ‌کدام به صورت مستقیم از روی نقطه کرنر به دست نیامده بود،  تا اینکه در نیمه دوم بازی مقابل گل‌گهر در دربی کرمان که با تساوی یک بر سم تمام شد، هافبک دفاعی جنگنده نارنجی‌پوشان رفسنجانی ارسال دقیق سعید واسعی دیگر ستاره این روزهای تیم‌ نویدکیا را به گل تبدیل کرد.

البته خبر بدی هم در این مسابقه به کادر فنی مس از زمین مخابره شد و فرشید باقری در دقیقه ۹۰ با دریافت کارت زرد چهار اخطاره شد تا بازی بعدی تیمش مقابل صنعت نفت در آبادان را از دست بدهد.

دیگر خبرها

  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)
  • جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!
  • تورس از هافبک‌های گل‌گهر گلزن می‌سازد!
  • عصبانیت ستاره رئال از آنچلوتی: به من اعتماد ندارد!
  • هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال 
  • مارکو وراتی خودش را به بارسلونا پیشنهاد کرده‌است
  • هافبک مس در فرم روزهای انتقال به استقلال
  • ستاره کره‌ای تاتنهام در راه عربستان؟
  • ستاره کره ای تاتنهام در راه عربستان
  • رکوردشکنی جذاب ستاره رئال: بالاتر از پوشکاش!