Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-06@20:43:23 GMT

سطح اکسیژن خون میناوند با دستگاه به ۹۰ رسیده است

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۸۸۹۶

«محمدرضا هاشمیان» روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در تشریح وضعیت درمانی «مهرداد میناوند» اظهار داشت: شرایط این پیشکسوت فوتبال ایران نسبت به روزهای گذشته بهتر شده اما باید روندی را طی کند. ما داروهایی را برای وی تجویز کرده‌ایم. درمان ویروس کرونا طولانی مدت است و باید اقدامات خاصی بر روی بیمار انجام شود تا در نهایت او بتواند بر مشکلات ابتلا به این ویروس غلبه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته میناوند دیر به پزشک مراجعه کرد و این یکی از دلایل طولانی شدن روند درمانی این فرد است. 

وی ادامه داد: در مدتی که این پیشکسوت فوتبال ایران بستری است، باید اقدامات خاصی انجام شود تا بتوانیم وی را از حالت خواب مصنوعی خارجی کنیم.  میناوند تحت ونتیلاتور یا دستگاه تنفسی تهاجمی است و کارهای بسیار تهاجمی انجام خواهیم داد. 

پزشک معالج بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به پرسشی درباره احتمال ابتلا او به کرونا انگلیسی گفت: تشخیص کرونا انگلیسی به این راحتی نیست و تنها درباره کسانی می‌شود به طور قطعی نظر داد که در سفر به یک کشور خاص بودند. اما درباره میناوند تاکنون نشانه‌ یا دلیلی برای ابتلا به کرونای انگلیسی وجود ندارد.

وی درباره روند درمانی «علی انصاریان» دیگر فوتبالیست مبتلا به ویروس کرونا گفت: اگر وضعیت انصاریان را با میناوند مقایسه کنیم باید بگویم که وضعیت مدافع اسبق تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس پایدار است. این ۲ پیشکسوت در یک برنامه تلویزیونی به ویروس کرونا مبتالا شدند و این نشان می دهد که خطر کرونا هنوز در ایران وجود دارد. برخی می‌گویند چرا انصاریان به بخش ای سی یو منتقل شده است؟ در پاسخ به این افراد باید بگویم که تمام بیمارانی که شرایط سخت تنفسی دارند باید به این بخش منتقل خواهند شد. 

هاشمیان با اشاره به شرایط این فوتبالیست ادامه داد: شرایط او پایدار است و اکسیژن خون به او به بالای ۹۰ رسیده است اما روند درمانی را باید طی کند و تمام داروهای خط درمان کووید ۱۹ باید برای او نیز تجویز شود. البته تمام داروهایی که برای این ۲ پیشکسوت استفاده می‌شود باید با دقت و نظارت باشد و هر گونه سهل‌انگاری ممکن است روند درمانی را به مشکل مواجه کند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: روند درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۸۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد.وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد.وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع ترین خبرهای امسال دارفانی را وداع گفت‌.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902553

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه
  • دفاع عجیب خبرگزاری دولت از قلیان پرعارضه اکسیژن
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • متخصص ریه: قلیان اکسیژن مبنای علمی ندارد
  • راهی جدید برای پیشگیری و درمان بیماری‌های روده
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • فوق‌تخصص ریه: قلیان اکسیژن مبنای علمی ندارد
  • قلیان اکسیژن؛ بِکشیم یا نه؟
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس