Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرشاد پیله چی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری در موضوعات مختلف فرهنگی و اجتماعی، یکی از مهمترین دغدغه‌ها و برنامه‌های جهاد دانشگاهی در پیشبرد اهداف خود است.

وی با بیان اینکه یکی از منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه غرب زدگی و موضوع آموزش زبان انگلیسی است، افزود: در این موضوع، معظم له اعتقاد دارند که شاید مطالب آموزشی زبان انگلیسی تا چندین سال از ذهن دانش آموختگان پاک شود ولی فرهنگ غرب که از این کلاس‌ها به ذهن مخاطبان منتقل می‌شود هیچ گاه از ذهن آنها پاک نخواهد شد که این مهم آثار سوء دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول گفت: جهادگران جهاد دانشگاهی براساس این منویات وارد عمل شده و با تشکیل تیم های پژوهشی مختلف تدوین کتاب بومی آموزش زبان انگلیسی را آغاز کردند.

پیله چی با بیان اینکه در فاز نخست تدوین این کتاب به دنبال گرفتن فرهنگ غرب از این کتاب بوده ایم، اضافه کرد: جهاد دانشگاهی این کتاب را در هشت سطح و ۱۶ جلد آموزشی به همراه مطالب مجازی و تکمیلی آغاز کرده است که خوشبختانه مورد تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار گرفته است و تالیف آن تا پایان سال بعد به اتمام می‌رسد.

وی اظهار داشت: تدریس این کتاب در ابتدا به صورت نمونه در مراکز آموزش زبان انگلیسی جهاد دانشگاهی سراسر کشور آغاز و پس از آن به آموزش و پرورش و دیگر مراکز آموزش زبان ارسال می شود.

رییس جهاد دانشگاهی استان قزوین گفت: تمامی اقدامات لازم برای تدوین و تالیف کتاب بومی آموزش زبان انگلیسی را هنرمندان و متخصصات قزوینی انجام داده اند که شایسته تقدیر و تشکر است.

برچسب‌ها مدارس سازمان جهاد دانشگاهی مقام معظم رهبری آموزش زبان استان قزوین شورای عالی انقلاب فرهنگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس سازمان جهاد دانشگاهی مقام معظم رهبری مدارس سازمان جهاد دانشگاهی مقام معظم رهبری آموزش زبان استان قزوین شورای عالی انقلاب فرهنگی اخبار کنکور آموزش زبان انگلیسی جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۹۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان و بلوچستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان از اتمام رفع تداخلات اراضی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، سیدمحمدرضا سیدحسینی اظهار کرد: در راستای رفع تداخلات ناشی از اجرای قوانین موازی موضوع ماده ۵۴ قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و بر اساس عکس‌های هوایی دهه ۴۰ که در دسترس استان قرار گرفته است، از ابتدای اجرای این قانون از تعداد ۱۰۱۲ پلاک موجود در استان، ۴۹۰ پلاک، مشمول رفع تداخلات اراضی تشخیص داده شده است.

وی افزود: در دولت سیزدهم رفع تداخلات اراضی ۴۹۰ پلاک مشمول شهرستان‌های سیستان و بلوچستان در سطح حدود ۱۱ میلیون هکتار به پایان رسیده است که بر این اساس ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار ملی و ۲۸۷ هزار هکتار غیر ملی تشخیص داده شده و با این اقدام ارزشمند پس از ۶۰ سال زمینه صدور اسناد کشاورزی فراهم شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان بیان کرد: یکی از اثرات بارز رفع تداخلات اراضی، تضمین امنیت سرمایه‌گذاری و امنیت غذایی و در نتیجه کاهش پرونده‌های حقوقی در محاکم قضائی است.

کد خبر 749924

دیگر خبرها

  • اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان و بلوچستان
  • جهاد دانشگاهی در کنار معلمان برای تربیت نسل‌های متخصص
  • توضیحات معاون علمی رئیس‌جمهور درباره پروژه دانشگاهی ساخت هواپیما و دروغ‌پردازی رسانه انگلیسی 
  • شرکت بیش از ۱۵ هزار داوطلب سیستان و بلوچستان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • رقابت ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • شرکت ۱۲۳۵۶ نفر کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  •  معرفی کتاب های بازار مالی
  • سفری به دنیای توپولوژی
  • انتشار کتاب ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری
  • انتشار کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در چهارمحال و بختیاری