Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش واحد ارتباطات شرکت صنايع کاغذسازی کاوه، امیرسامان اسفندیاری مدیرعامل و عضو هیات مدیره این شرکت گفت: به عنوان یک شرکت فعال در بازار بورس خوشحال هستیم که در آستانه دهه مبارک فجر به سهامداران خبرهای خوب ارائه نماییم. پس از انتشار گزارش سامانه کدال، در دی ماه گذشته با تولید 2337 تن انواع کاغذ بسته بندی، رکورد جدیدی در تولید حاصل شد و توانستیم به رکورد فروش 29 میلیارد تومانی نیز دست یابیم که این اعداد در تاریخ شرکت کاغذسازی کاوه بی نظیر بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل کاغذسازی کاوه همچنین افزود: از ابتدای امسال توانستیم با دپوی کافی آخال، ماده اولیه تولید کاغذ بازیافتی را تامین کنیم. همچنین علیرغم شرایط سخت ناشی از تحریم های ظالمانه، قطعات یدکی و مصرفی خط تولید همواره به موقع تهیه شد.

وی با اشاره به تاثیر شیوع ویروس کرونا بر فرایند تولید گفت: شیوع این ویروس باعث ناراحتی همه و متاسفانه از دست دادن عده ای از هموطنان شده است ولی در شرکت کاغذسازی کاوه توانستیم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی ابلاغ شده و همکاری همه پرسنل به ویژه کارگران زحمتکش خط تولید، مانع از ایستادن چرخهای تولید شویم.

اسفندیاری در پایان اعلام کرد: نماد چکاوه هم اکنون در مرحله ثبت پذیره نویسی و افزایش سرمایه است و این فرایند تا حدود 40 روز آینده ادامه دارد. امیدوارم که با پایان یافتن به موقع پذیره نویسی بتوانیم برنامه های توسعه ای شرکت را ادامه دهیم.همه تلاش ما این است که به عنوان یک شرکت بورسی بتوانیم از سرمایه سهامداران خود حراست کنیم و سهامداران محترم را هم همواره خرسند در کنار خود داشته باشیم.

گفتنی است که شرکت صنایع کاغذسازی کاوه وابسته به هلدینگ سلولزی تاپیکو و شستا است و با نماد چکاوه در بازار بورس فعالیت می نماید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا مهرداد میناوند علی انصاریان احمد جهان بزرگی نمایشگاه مجازی کتاب ویروس کرونا سامانه کدال بازار بورس جهش تولید آلودگی هوا مهرداد میناوند علی انصاریان احمد جهان بزرگی نمایشگاه مجازی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۹۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیران صدای رسانه ملی از طرحهای عمرانی حرم رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مرکز خراسان رضوی، گروهی از مدیران رادیو صدا و سیمای کشورمان در مشهد مقدس با هدف آشنایی با فعالیت‌های عمرانی آستان قدس رضوی و فرآیند بسته‌بندی گل‌های فوق ضریح حرم مطهر رضوی از رواق زیر سطحی بست شیخ بهایی و بخش شمیم رضوان بازدید کردند.

در این بازدید،  محرابیان به‌عنوان کارشناس شرح طرح، درصد پیشرفت، مساحت، زمان شروع و مدت انجام طرح را توضیح داد

مدیران رادیو از بخش شمیم رضوان بازدید نیز کردند و محمد حسین برگی به عنوان سرکشیک روز، توضیحاتی در خصوص چگونگی آغاز و انجام فرآیند آماده سازی گل‌های متبرک فوق ضریح مطهر را که روزانه تعویض و به این مکان منتقل می‌شود، بیان کرد

فعالیت‌های این مجموعه شامل استریل، خشک کردن، بسته‌بندی و توزیع گل‌های متبرک است.

بازدید از کارگاه روشنایی حرم مطهر رضوی
حضور در کارگاه روشنایی و بازدید از مراحل طراحی، ساخت، تعمیر و نگهداری، تمیز کردن و تعویض لامپ‌های معیوب لوستر‌های حرم مطهر، وضع روشنایی لوسترها، روشنایی و نورپردازی حرم مطهر بخش پایانی این بازدید بود

دیگر خبرها

  • بلوک بندی اراضی کشاورزی/ بذر در مازندران تولید می شود
  • زندانیان شاغل در روز کارگر هدیه گرفتند
  • دیلانچیان: شانس کسب دو سهمیه المپیک را برای اولین بار داریم/ یاوری در دسته‌بندی نمایندگان شنای ایران نیست
  • راهنمای خرید، چاپ لیبل فوری ارزان 1 روزه از کجا ؟
  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی
  • صادرات ایران باید از خام فروشی عبور کند
  • بازدید مدیران صدای رسانه ملی از طرحهای عمرانی حرم رضوی
  • روایت رییس پژوهشگاه رویان از پیام رهبری در خصوص ساخت انسان کامل
  • کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد